Chat

Author Topic: Missä hyviä heittopaikkoja Espoossa/Helsingissä?  (Read 2090 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mökkikalastaja

• View Profile
Missä hyviä heittopaikkoja Espoossa/Helsingissä?
« on: October 02, 2004, 14:15:11 »
Moi,
Olen ajatellut käydä heittelemässä merenrannalta Espoossa ja Helsingissä. Olisinkin nyt kysellyt uutena asukkaana, mistä päin kannattaisi kokeilla? Mielessäni olisi lohen tai kuhan saanti.

Kokslax

• View Profile
    • Email
« Reply #1 on: October 03, 2004, 19:35:08 »
Ainut paikka mistä minä olen kuhaa saanut rannalta heittämällä, on Saunalahti (sillanalus) Espoossa. Seurasaaren sillalla on ollut myös iso kuha kiinni, mutta ylös asti se ei tullut. Lohesta en tiedä, mutta kannattanee koittaa Lauttasaaresta (Helsinki) ja Mellsteninrannalta (Espoo).
Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli.

Peksi

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: October 03, 2004, 20:05:37 »
Jos haluat saada lohta, niin ainut realistinen paikka lienee vanhankaupunginkoski -ja suvanto, mihin pakkautuu syksyisin paljonkin lohia. Haittapuoli on ainoastaan niiden vaikea saaminen, varsinkin suvannosta; koskesta lohi ottaa jo huomattavasti hanakammin vieheeseen/perhoon. Todella hyvällä tuurilla ja tuntemuksella voit toki saada lohen myös vantaanjoen ylemmiltä koskilta(lähinnä ruutinkoskelta ja pitkäkoskelta). Kuhan heittopaikoista rannalta ei ole kokemusta.

Anonymous

• Guest
« Reply #3 on: October 04, 2004, 09:41:56 »
Kiitoksia oikein paljon näistä vinkeistä.

center>