Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Loop Adapted vai Vision Ace

Started by Anonymous, November 06, 2004, 10:29:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

:idea: Kerro mielipiteesi,kumpi parempi,vai pystyykö vertaamaan? Kahden käden vapaan lohen pyyntiin!

poka

Ainaki Ace on pelannu mulla vision hdg #8-9 12,3 jalkasessa vavasa.. On kyllä heleppo heittää, mutta mulla ei tahdo ampparin etuosa ja peruke oieta kunnolla...

Antsu @

Jep, itsellä ja parilla kaverillakin ollut toi Ace käytössä, kelluvana että intterinä. Heitto-ominaisuudet mielestäni vallan mainiot - siis helppo heittoinen.. Vapoja käytössä 14"- 12,4" 3Zonea, Black Lineä, Blue Lineä... Kylmissä oloissa tuppaa hieman kangistumaan, muuten ei valittamista. Kokemusta ei oo Loopin Adapted siimasta...

Anonymous

Ace pelaa mun mielestä paremmin puutteistaan/oikenemisestaan huolimatta.

VK.

Kokemuksia on molemmista.

Ace:
+ erittäin helppoheittoinen
+kestävä
-hieman turhan paksua, täyttää kelaa liikaa
-ei valmiita looppeja päissä

Adapted:
+ohuempi rakenne, mahtuu paremmin kelaan
+valmiit loopit päissä
-mielestäni hieman raskaampiheittoinen (paljonkohan painaa???)

Eli molemmista löytyy haittoja ja hyviä puolia, acesta tosin yksi miinus enemmän, mutta looppien näpertelyhän on kivaa :D  Molemmat ihan kelpo siimoja.

ampuja

Molemmat ok, mutta jos haluat hyvän niin osta Guidelinen PT(power taper) tai 3M:n, jolla laaja valikoima. Kannattaa myös harkita ampumapään rakentamista itse.

matiaz

#6 vavassa joskus oli toi Visionin Ace. Noin kevyissä luokissa ampumapäällä ei kovinkaan suuria hyötyjä saavuteta, mutta mukavan helppo heittoinen se oli. Ihan ok, alaheitoilla ei ehkä paras... :roll: . Ja loopithan tunnetusti pelaavat alaheitoissa aikaslailla hyvin... :lol:

kahdenkäden vavoista kokemus muutenkin miniimaalinen, parit nurmikko testit... :wink:
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info