Hauen pilkintä?

Started by ¤JJ¤, December 01, 2004, 13:38:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

¤JJ¤

:?: Otteko kokeillut? Tartteisin vähän neuvoja... minkä värinen tasuri on hyvä turun saariston sameisiin vesiin?? Mistä kaloja löytyy?    :)

Pete

Tuon linkin alla on joitain viimeisimpiä haukipilkki-juttuja:

http://www.sportfishingmagazine.fi/fin/kalapaivakirja/kalapaivakirja.htm

Päivitetään aina kun ollaan jossain oltu kalassa.

Cordon -Mikko T-

Pitääpä mennä kokeilee haukea tosissaan jossei meren kuhapaikat ala jäätyä tossa joulupyhien jälkeen. Saapahan ainaki kunnon tällejä :)
Kalastakaa järjellä, älkää ylimielisyydellä, ahneudella on kuuluisa loppu!

jymä

monen vuoden kokemuksella, iso n,8 senttinen esim. nautilus ja siihen värillinen kolminaara koukku, ei tarvitse syöttiä, vaan reipasta nykimistä välillä pieni tauko!

Reaper

ERÄn lehdessä 1-2005 on juttua hauen pilkinnästä, mielenkiintoinen juttu. Kannattaa lukea, hyviä ohjeita löytyy.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Anonymous

hauen pilkinnässä olen käyttäny kala jigiä isoin kala jigillä saamani kala on                     5,4 vapa on hiilikuitua olen itte viritelly pyynti välineen. entä te :?:

¤JJ¤

Sain eilen Littoisten järveltä Nilsun sinisellä tasurilla 2.5 kg hauen ja paljon pienempiä haukia... HAUSKAA PUUHAA!!!!!!!!!!!

Kalaboi

Ota muutaman iskukoukku mukaan pilkille lähtiessäsi, laitat siksi aikaa pyntiin ku oot pilkillä ja lähtiessä tyhjennät ne.

Haukea pilkkiessä kannattaa pitää vähän raskaampaa vapaa, kuin esimerkiksi ahvenen pilkinnässä.

Pilkkinä tasapaino, lusikka tai jigi.

daiwa2

Oon käynyt muutaman kerran yrittämässä haukea tasapainolla mutta en oo saanut.Tänään otti oranssiin siipikirppuun yks noin 700 grammainen.Elämäni ensimmäinen hauki pilkillä.Heräs taas into haukipilkille.

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja