Vantaanjoki

Started by Anonymous, May 17, 2002, 22:04:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Minkä ikäistä porukkaa tääl keskustelupalstalla pyörii.. mielestäni alle 20v.. täällä taitaa käydä paljon vantaanjoella käyviä kalastajia. miten ois jos joskus järjestettäs vantaanjoelle yhteinen kalareissu? oiskohan kiinnostusta kellään?

Perch

Oikeaan osuit tuon iänpuolest ainakin meikäläisen kohdalla 18v , ja siinäkin olit oikeassa, että Vantaanjoella tulee käytyä ahkerasti. Idea yhteisestä fisustus keikasta vois olla jees, jos löytyis vaan jengiä ja joku organisoimaan semmonen happening mä olisin ainakin valmis lähtee ja saisin pari frendiikin megeen. ;D

Anonymous

Mä taidan olla nuorimmast pääst :(. Oon 13 v. ;D

Anonymous

42 v. käyn melkeen päivittäin.

Anonymous

Kolmekymppinen noviisi perhostelija, pari kertaa Pitkäkoskella, huomenna korkkaan Ruutinkosken, kesälomalla tulee käytyä varmaan useammin...

Flyman87

No mä olen 14wee ja täytän elokuussa 15 ;D Olen ehdottomasti mukana tossa Vanski häppenigissä. Kalastelen Vanskilla ahkerasti noin. 3-4 kertaa viikossa ja enimmäkseen Ruutinkoskella koska se on lähimpänä himaa. Huomenna oon menossa Pitkäkoskelle. Saas nähä nouseeko vielä killeä ::) Oiskos joskus tän kuun lopussa hyvä aika tolle häppenigille esim. 29.6 (lauantai) ja paikkana Pitkäkoski koska se on pitkä ja tilaa riittää enemmän. Kenelle käy? Muita ehdotuksia? ???

Anonymous

sopiihan se. joku sunnuntai ois paras. kävin ennen kans kesäsin 5 kertaa viikossa siällä pitkällä. nykyää enää melkein vanhassakaupungissa. vantaankoskelle kannattaa mennä jos kalaa haluut varminten saada

Anonymous

Vantaankoski on pyllystä ;D

Pete

Paljon on ikää ja tulee käytyä tossa vantaallakin kalassa. Useimmiten kyllä Keski-Suomessa.

Anonymous

tiesittekö että vantaanjoella pitkä ja ruutinkoskellakin tarvii nykyää hesan kaupungin uisteluluvan. ei kuulema läänikohtainen riitä. kuulin eilen.

Juha

Mä oom 16v. olisin kans ihan messis siin kalareissus.. ;D
Olin muuten eilen aamul pitkäkoskel klo.5 aamul kalastaa ja hyvältä vaikutti, vaik ei tullu mitään isompaa.. :'(

Expektari

Messissä ollaan oon 16v...
Pistäkääpä tohon ylempään topiciin missä ja milloin...

Flyman87

Elikkä tosta kokoontumisesta. Sopisko että tavataan ens keskiviikkona 3.7 Pitkälänkosken ylimmällä sillalla klo: 16.00? Muita aikoja?