Chat

Author Topic: Shimano catana ax?  (Read 3112 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kala_Osku

• View Profile
    • Email
Shimano catana ax?
« on: March 09, 2005, 21:42:31 »
Niin mitäs mieltä ootte kyseisestä vavasta?
Onko hyvä laatu ja sellasta.
XIITOMGLOL

Monni

• Parasta A-luokkaa.
    • MSN Messenger - juha_moisio7@msn.com
    • View Profile
    • Email
Shimano catana ax?
« Reply #1 on: March 09, 2005, 23:04:04 »
Catana Ax? Onko tää joku uus malli? Itelläni on ihan vaan Catana 210 senttisenä. Tosi tyytyväinen olen ollut jopa niin tyytyväinen että ostin toisen oikeen varastoo. Sai kolmen vuoden 3 takuun ja viellä hölmöläis turvan päälle. (eli jos vaikka jää vapa auton oven väliin)
Poltinkoski

tco

• View Profile
Shimano catana ax?
« Reply #2 on: March 10, 2005, 09:40:40 »
catana ax on tullut markkinoille muutama vuosi sitten. siinä on hieman ohuempi kädensia, ja muistaakseni hieman myös kevyempi. catana ax on korkin edestä varreltaan valkoinen. vanhempi malli oli varreltaan mustaharmaa.

HalDi

• Hiihtävä haltimies
    • View Profile
    • Email
Shimano catana ax?
« Reply #3 on: March 10, 2005, 10:43:53 »
Joo, kyseinen vapahan on Catana 210AX (ei Ax) Erittäin hyvä vapa. Suurikouraiselle saattaa olla ilkeä, kun kädensija on aika ohut, mutta muuten kelpo piiska. Ehdottomasti rahan arvosta tavaraa.

Vanhassa mallissa tosiaan oli vähän erilainen kädensija, ohut ja vähemmän ergonominen. Korkki puuttui kokonaan siitä tärkeimmästä kohtaa, missä kättä pidetään. Myös vaparenkaat on uudistettu uuteen malliin. Vertailutiedot tulevat erään tyypin Catanasta, joka on vanhaa mallia.

Shimano antaa myös Catanoihin kuullun takuunsa, eli ekalla kerralla vaikka polvea vasten poikki vaan vavat, eikä mitään kysellä. Kuten Monni teki, minunkin olisi pitäny ostaa toinenkin Catana. Vaikka 180AX, eli jalan verran lyhempi. Tämän oon sanonu jo monessa paikkaa, mutta näitä keppejä kannattaa mettästää Keskiseltä syksyllä kalastusvälineiden poistosta. Minä sain kahdella kympillä oman 210AXni.

Monni muuten; ymmärsin, että omistat vanhan mallin. Elikkä jos et oo vielä katkassu vapaas, niin vois olla nerokasta naksauttaa se kylmästi poikki ja vaihtaa takuun avulla uuteen! Eikös niitten pitäis antaa uusi malli tilalle, koska luulen, ettei tuota vanhaa enää valmisteta. Tämä uusi malli on jonkun verran parempi. (en toki tiedä Shimanon takuun toimivuudesta, mutta periaatteessa...)
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

Monni

• Parasta A-luokkaa.
    • MSN Messenger - juha_moisio7@msn.com
    • View Profile
    • Email
Shimano catana ax?
« Reply #4 on: March 10, 2005, 16:31:41 »
Quote from: HalDi
Joo, kyseinen vapahan on Catana 210AX (ei Ax) Erittäin hyvä vapa. Suurikouraiselle saattaa olla ilkeä, kun kädensija on aika ohut, mutta muuten kelpo piiska. Ehdottomasti rahan arvosta tavaraa.

Vanhassa mallissa tosiaan oli vähän erilainen kädensija, ohut ja vähemmän ergonominen. Korkki puuttui kokonaan siitä tärkeimmästä kohtaa, missä kättä pidetään. Myös vaparenkaat on uudistettu uuteen malliin. Vertailutiedot tulevat erään tyypin Catanasta, joka on vanhaa mallia.

Shimano antaa myös Catanoihin kuullun takuunsa, eli ekalla kerralla vaikka polvea vasten poikki vaan vavat, eikä mitään kysellä. Kuten Monni teki, minunkin olisi pitäny ostaa toinenkin Catana. Vaikka 180AX, eli jalan verran lyhempi. Tämän oon sanonu jo monessa paikkaa, mutta näitä keppejä kannattaa mettästää Keskiseltä syksyllä kalastusvälineiden poistosta. Minä sain kahdella kympillä oman 210AXni.

Monni muuten; ymmärsin, että omistat vanhan mallin. Elikkä jos et oo vielä katkassu vapaas, niin vois olla nerokasta naksauttaa se kylmästi poikki ja vaihtaa takuun avulla uuteen! Eikös niitten pitäis antaa uusi malli tilalle, koska luulen, ettei tuota vanhaa enää valmisteta. Tämä uusi malli on jonkun verran parempi. (en toki tiedä Shimanon takuun toimivuudesta, mutta periaatteessa...)

Olinpas... Kaivelin eilen illalla vapani tuolta kala kaapista... Kyllähän se AX olikin...
Poltinkoski

Kala_Jökke

• Kalastusta jo vuodesta 1992
    • MSN Messenger - StaaLou@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Shimano catana ax?
« Reply #5 on: March 10, 2005, 22:29:32 »
Kyllä se on hyvä keppi! Hinta ja laatu suhde on aika hyvä! Itelläni on kyseinen vapa ollut käytössä viime kesästä asti ja hyvin on pelittänyt...
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

center>