Chat

Author Topic: Loop Adventure-2 setti  (Read 7641 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Balrog

• Guest
Loop Adventure-2 setti
« on: April 10, 2005, 13:10:57 »
En löytänyt juttua ko. setistä joten kyselläämpäs vähän...
Mitä mieltä asiantunteva raati on uudistetusta Loop Adventure-2 perhokalastussetistä (taimen). Onko rahan arvoinen hankita? Rialinnasta irtoaisi 169 €:lla. (muitakin saa ehdottaa)
Olen pari kesää viskonut perhoa Hong Kongista hankkimillani 15€:n vavalla ja Daiwan perus perus kelalla. Siiman virkaa on ajanut niin ikään Honkkarin kauppaama 3M:n siima. Kannattaako enää hankkia settiä vai pitäisikö hommata vapa erikseen ja jatkaa vielä tuon kelan kanssa, sillä tähän mennessä en ole kelaa tarvinnut kuin siimavarastona joten siihen en lähtisi suuria summia sijoittelemaan.
Tähän mennessä kalastus on sijoittunut pääosin Isojoelle, mutta Merikarvianjoki on myös alkanut kiinnostaa.
Haussa olisi ensisijaisesti 5-6 luokan vehkeet.

ok

• Guest
Loop Adventure-2 setti
« Reply #1 on: April 10, 2005, 15:22:30 »
Vaikuttaisi ihan hyvältä. Siimat noissa seteissä on yleensä aivan roskaa ja veikkaisin olevan tuossakin. Ainakin tuo vapa ja kela ovat hyviä. Jos ostat tuon niin kannattanee käyttää siinä vanhaa siimaasi. Omat kokemukseni 3M:n siimoista ovat pelkkiä positiivisia....

Jooseppi

• Guest
Loop Adventure-2 setti
« Reply #2 on: April 10, 2005, 16:06:35 »
Jos minä oikein ymmärsin niin tuossa setissä ainoa uutuus on se clw 2 kela. Ihan hyvältähän tuo vaikuttaisi, varmasti rahan arvoista tavaraa.  Tunnet kyllä melkoisen eron edelliseen 15 euron vapaasi... Voin sanoa, koska itsekkin olen 50€ paskasetillä perhokalastuksen aloitellut.. Siima tuossa loopin setissä (niinkuin usein muissakin) on se heikoin lenkki, joten siima kannattanee uusia tai sitten käytät sitä 3M siimaasi. Perhokalastuksessa siima on se tärkein vekotin millä se perho lentää...  

Kannattaako enää hankkia settiä vai pitäisikö hommata vapa erikseen ja jatkaa vielä tuon kelan kanssa, sillä tähän mennessä en ole kelaa tarvinnut kuin siimavarastona joten siihen en lähtisi suuria summia sijoittelemaan.

Minä ainakin olen ostanut loopin adventuren sen 50€ paskasetin jälkeen, kyllä sillä pärjää mainiosti. Panostat vaan siihen siimaan :wink:

Balrog

• Guest
Loop Adventure-2 setti
« Reply #3 on: April 11, 2005, 09:42:19 »
Jees hyvältähän tuo alkaa näyttämään, joten taitaa ko. setti mennä hankintaan. Täytyy varmaan samalla uusia tuo siimakin, näin opetellessa se on välillä hinkannut puita ja muuta maastoa varmaan siihen malliin, että kokeneempia hirvittää.

HalDi

• Hiihtävä haltimies
    • View Profile
    • Email
Loop Adventure-2 setti
« Reply #4 on: April 11, 2005, 18:15:22 »
Niin noita settejähän on ne kuullummat Loop Adventure ja Vision Intro. Niistä kyllä löytyy juttua, haku ei toimi aivan käytännön tasolla. En sitten tiedä, jos tuo Adventure 2 kerran on aivan uusi. Itselläni on Intro ja Adventure ei sovi käteeni sitten lainkaan. Täysin mieltymysasia. Sitä paitsi sain Intron viitisen kymppiä halvemmalla. (119 €) Mutta tosiaan se on lähtökohta, että niistä halvimmista ei ikinä oo kun pyykkinaruksi ja mattopiiskaksi.
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

[email protected]

• Pervokalastaja
    • View Profile
Re: Loop Adventure-2 setti
« Reply #5 on: April 11, 2005, 22:57:14 »
Quote from: Balrog
... Kannattaako enää hankkia settiä vai pitäisikö hommata vapa erikseen ja jatkaa vielä tuon kelan kanssa, sillä tähän mennessä en ole kelaa tarvinnut kuin siimavarastona joten siihen en lähtisi suuria summia sijoittelemaan.

Osta käytetty vapa ( + siima, jos toi sun 3M:n siima on joku halpismalli?...)    :D
Never argue with idiots...
....First they drag you down to their level,then beat you with experience!

center>