Chat

Author Topic: Halco vaapuista asiaa tänne!  (Read 2144 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joona90

• MSN Messenger - jooqa@hotmail.com
    • View Profile
Halco vaapuista asiaa tänne!
« on: April 20, 2005, 21:50:32 »
Ostin pari pikku vaappua ahvenenten surmaksi kesää varten...Toinen on Salmo Hornet ja toinen Halco sorcerer.Hornetista oon lukenu et on affenan suosios, mut toi Halco on ainaki mulle vähä oudompi nimi.Eli ostin sian säkissä jos niin voi sanoo.Mutta kuitenkin oisko teillä mitää neuvoja/faktoja tosta vaapusta tai yleensä haloista..Ja kokona mulla on tos 35mm.
Tässä olen kun en muuta voi...

Peksi

• View Profile
    • Email
« Reply #1 on: April 25, 2005, 19:02:36 »
Halco on ainaskin todella hyvä koskivaappu. Tai ainakin se ui hyvin houkuttelevasti, eikä sekoa kovassakaan virrassa. Valitettavasti mulla se jäi vaan pohjaan ennen ensimmäistäkään kalaa, joten sen pyytävyydestä en oikein osaa sanoa...Mutta jos jollain koskella päin joskus liikut, niin ota Halco ihmeessä mukaan(ja Hornetti myös), kalaa tulee kohtuu varmasti, jos nyt on ylipäätään tullakseen.

Joona90

• MSN Messenger - jooqa@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #2 on: April 25, 2005, 19:49:08 »
Juu u...
Siis koskelle mukaan.Mutta olen saanut sellasen käsityksen että olisi myös ahvenen kaataja..Pitääkö paikkansa?
Ja olisko teille mitään muita ahvenelle sopivia vaappuja?Kokoa, väriä jne..
Tässä olen kun en muuta voi...

Limppu

• Guest
« Reply #3 on: April 25, 2005, 20:17:43 »
Niitä nyt on vaikka mitä...

Lipat: Meppsin Aglia Longit&Agliat 2&3,Blue Foxin Vibraxit 2&3,Kuusamon Kuffit 5&7g,Kuusamon Kaksoislippa,Kuusamon Painolippa...

Lusikat:Kuusamon Räsänen 50mm/11g,Paravan Salamander 9g,Morild 12g,Abu Toby 12g...

Vaaput:Rapala Countdown 5cm,Rapala Original 7cm,Nils Masterin Invinciblet 5&8cm,Nils Master Spearhead 8cm,Salmo Hornet 4cm,Rapala Jointed 7cm...

Siinä (muutama) viehe,joilla varmasti pärjää!

Anonymous

• Guest
« Reply #4 on: April 25, 2005, 20:30:59 »
Musta-puna-valkoinen calico-cat on paras tuntemani ahvenlippa.

Limppu

• Guest
« Reply #5 on: April 25, 2005, 20:33:47 »
Ja väreistä pelaa
luonnolliset:ahven,särki/muikku...
ja ärsyt:firetiger,tulitiikeri (punainen firetiger)oranssi,neonkeltainen,puna-valko,kelta-musta(tiikeri)...

center>