Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Temmesjokisuulla kalastaminen

Started by Anonymous, June 28, 2005, 12:23:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Eli auttakaa noviisia, mitä lupia tarvii Temmesjokisuulla ja liminganlahdella uisteluun.

kaivo

Quote from: AnonymousEli auttakaa noviisia, mitä lupia tarvii Temmesjokisuulla ja liminganlahdella uisteluun.
En ole kummassakaan paikassa käynyt, mutta käsittääkseni lääniluvalla saa pyytää jos yksi vapa kerrallaan riittää. Jos olet alle 18-v, on kalastus ilmaista.

massfishing

Turhaan temmes jokisuulle meet asun itte siinä lähistöllä ja sanon vaan sen et sä et sieltä mitään kalaa saa on niitä parempiaki paikkoja kuten nuolua järvi esim isoja haukia saa varsinki keväällä paljo ja oon ollu itte näkemäs ku ukko nyki rannalle noin 12 kg hauen

lohen pyytäjä

Oon minäki käyny temmes joella isän kanssa monta kertaa! :-D Osutteko muuten limingassa?
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

lohen pyytäjä

Kuka on saanu nuolualta 12kg hauen onko sen nimi lauri? :-o :-o :-o Minä oon saanu vaan pikku kiiskeä ja mistä kohti nuoluaa se hauki on saatu? käyttekö muuten nuoluan pilkki kisoissa? ne on  8 päivä huhtikuuta! Minä käyn siellä! Niihin kisoihin jos aikoo tulla täytyy olla llimingan kalastaja seuran jäsen! :x

suspi

Quote from: lohen pyytäjä on April 06, 2006, 18:21:15
Kuka on saanu nuolualta 12kg hauen onko sen nimi lauri? :-o :-o :-o Minä oon saanu vaan pikku kiiskeä ja mistä kohti nuoluaa se hauki on saatu? käyttekö muuten nuoluan pilkki kisoissa? ne on  8 päivä huhtikuuta! Minä käyn siellä! Niihin kisoihin jos aikoo tulla täytyy olla llimingan kalastaja seuran jäsen! :x

En oo ite kuullu tosta 12kg hauesta, mut kun nuoluan rannalla kävin, niin näkypä siellä järkyttävän suuria hauen päitä. Veneenhän sinne tarttis. Temmesjoestahan saatiin viime kesänä 8 kg hauki.

lohen pyytäjä

Ei ne rannalla olevat päät ole isoja aivan tavallisia hauen päitä! :-)