Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Propilkki II ennätyskalat??

Started by Juho_, November 03, 2005, 16:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

.Ville

<><

Kalaseppo

Harjoittelun tulosta. Todennäköisesti ahvenen keskipainoennätys jos sitä haetaan >50 kappaleelle  :mrgreen: . Siiasta on ennätykset vielä avaamatta, tässä pohjiks jotain. ei pitäs olla paha :lol: 

karib

Quote from: Kalaseppo on January 21, 2009, 19:49:13
Harjoittelun tulosta. Todennäköisesti ahvenen keskipainoennätys jos sitä haetaan >50 kappaleelle  :mrgreen: . Siiasta on ennätykset vielä avaamatta, tässä pohjiks jotain. ei pitäs olla paha :lol: 

Ei ollenkaan paha, ahventen keskipaino yli 201g, mutta koetappas saada sama määrä samalla keskipainolla kilpailussa, voi tulos olla hieman pienempi...

vilazu

Miksi tuolla epävirallisissa ennätyksissä ei ole salakkaa? =D Itse olen saanut 15 grammaisen xD

Tornio_River

Quote from: vilazu on January 22, 2009, 20:36:48
Miksi tuolla epävirallisissa ennätyksissä ei ole salakkaa? =D Itse olen saanut 15 grammaisen xD

turhaa  laitat mulla menossa 42 gr kuvat ym huomenissa :evil:

saatuja salakoita 34 .37. 42 gr :| mutjoku menee eeelle kuitenkin

Acke

Satunnaisesti pelaan tuota peliä. Hyvä peli on. :roll: Enpä tuossa mainitsemisen arvoisia saaliita ole saanut. :-D

härskipilkkiarska

härskiä pilkintää

propilkki123

765g taimen on mun enkka :P oon pelannu vast aik vähä aikaa

härskipilkkiarska

koivulta tällästä...

härskiä pilkintää

El Dorado

Ihan hienohan tuo sun saalis on, mutta voin sanoa että ei tuo mikään ME oo.
Ite sain 10min kisassa 2,7kg...

ApezZi

isoin kala oli kirre joku 2,2kg ja isoin hauki semmoset 1,3kg ja affen joku 500g+ :-)

Pataakkeli

tällästä särkee tuli mustalammesta
jos käsitin oikeen niin on ME särki mustiksesta jos kai lehtisen sivut on ajan tasalla.

http://img517.imageshack.us/my.php?image=srkiue4.jpg
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

kalastelija10

Niemisiltä iski äsken melkein kolme kiloinen hauki, 2819 gr. Oma ennätys :-P

Migelis

Onko tämä muuten nyt uusi Iso-söimin epävirallinen Rautu Maailmanennätys?

.Ville

Quote from: kalastelija10 on January 24, 2009, 19:56:05
Niemisiltä iski äsken melkein kolme kiloinen hauki, 2819 gr. Oma ennätys :-P

Kuvaa?
<><

vilazu

Tuli ihan mukava säyne linlolta :)

822g

vilazu

Ja tuommoinen hauki niemisiltä. Tuli minustä hyvä kuva niin päätin laittaa :D jotain vähän päälle 1200g

JP_Fisher

Höh potuttaa ku muut saa haukii  :x ... 

No asiaan tuli kiskottua oma henk.koht enkka siika siika-valkeisilta  608g

kalastelija10

Voisin laittaa kuvan, mutta en saa imageshackia toimimaan, se vaan jumii sen jälkeen, kun on painanut host it :? :?

Murmeli

joohn

Selailin epävirallista ME listaa. Yksi kala ylitti riman.

t.j.
"Life is hard, then you fucking die."

Kalaseppo

Itsekin katsoin epävirallista ME listaa ja huomasin, että ennätys siikani vuolasnivalta ylitti kyseisen paikan ME tuloksen  :-)

Jjj

No voi hitsi, ku ois olu mulla Taivallammen ME assu 980g, mutta se on ollu toisella koneella, joka puhdistettu. :|
No ei voi mitään, peliähän tää vaan on.

Acke

Quote from: Kuhiska on January 22, 2009, 21:33:23
Satunnaisesti pelaan tuota peliä. Hyvä peli on. :roll: Enpä tuossa mainitsemisen arvoisia saaliita ole saanut. :-D

Nyt tuli ladattua tuo peli omalle koneelle! Ennätys on 830gr hauki. Tuli Taivallammelta. :-D

S11K1

Pari särkee, pieni särkiseltä...

Meni hetki ennenku opin käyttää tuota "imageshack" juttua, kiitoksia ohjeista.
Kirreitä siimoja kaikille.

ApezZi

isoin on 2,3 kg kirre ruuhijärvelt ei mikää hirmunen mötkö.. mutta ihan mukava  :-P

jugetzu

arc 1755g,bleak 59g,bream 2250g,brooktrout 579g,cc 412g,dace 80g,grayling 843g,ide 2156g,laketrout 1498g,perch 1350g,pike 3784g,r.b.trout 3507g,roach 710g,rudd 484g,ruffe 135g,sabrefish 207g,slv.bream 423g,smelt 49g,trout 2182g,vendace 15g,wf 1285g,zander 2012g,zope 437g

Migelis

Jugetzulla aivan jäätäv hauki!  :-o
Onnea uudesta ME:stä!  :-)

Kaizzu

Jos joku lähettelee mulle noista enkoista kuvia, niin lisätkääpä se tiimin nimi myös mukaan mailiin, koska kuvasta se ei välttämättä käy ilmi, jos ei käytä tiimin tagia nimensä edessä.

Kesämies

Linlonlahdelta sain muutama kuukausi sitten n. 2010g ahvenen!  :lol: