Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Bilteman hyrräkelat.

Started by Siikapossu, April 23, 2006, 18:53:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siikapossu

Olen ajatellut ostaa Biltemasta hopeanvärisen hyrräkelan. Onkohan kokemuksia, kanttiiko ostaa?

Pete

lohen pyytäjä:
"älä vitusa osta ne on aivan perseestä osta
mielluimmin jostakin muualta!"

LoL:
"Minua sanotaan wnb moderaattoriksi,
mutta haluan vain huomauttaa, että kiroilu on
aivan turhaa tällaiselle asialle." 

Jussi_:
"Yhdyn edelliseen..
Jäähylle tommoset"

FisherManne:
"Joo :-DBiltema on pepusta" 

Noniin, ja näiden kelaan kuulumattomien viestien jälkeen, onko jollain todella kokemuksia kelasta ?

Itse henkilökohtaisesti tyytyisin tunnetumpiin merkkeihin ja kalastusvälinekauppojen artikkeleihin, en autonvaraosaliikkeen tarjontaan. IMHO !

lohen pyytäjä

Mulla on kokemuksia Bilteman hyrrä keloista! :x Kun lohi tai kirjo tulee nii se on menoa kelalle! Ontullu yhesti lohi ja kela meni paskakasi siimat katkesivat! :cry:
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Siikapossu

Joo...kiitos tiedosta. Olihan palautetta :-D

Juho_

Quote from: lohen pyytäjä on April 24, 2006, 20:47:28
Mulla on kokemuksia Bilteman hyrrä keloista! :x Kun lohi tai kirjo tulee nii se on menoa kelalle! Ontullu yhesti lohi ja kela meni paskakasi siimat katkesivat! :cry:
Monellako siimalla kalastat? Miten kela hajosi? mutta ekana.. Minkä kokoinen lohi?
Mietin vaan, ettei mikään 2kilonen välttämättä kelaa hajota..
Missäpäin tuommoinen lohi oli?

En käsitä miksi yleistit vain 2 kalaan, jotka voivat hajoittaa kelan? Helpostihan voi haukikin kelan hajoittaa, jos lohikin voi?

Itseänikin kiinnostaisi ostaa hyrrä ja kuulla KUNNON PERUSTELUT miksi ei kannata ostaa biltemasta.

PS: Mitä tarkoittaa "Paskakasi siimat katkesivat"??
En tiennyt että lysti on kallista, kun peruuttelin bussia tallista.. Päätin näyttää ja hevosvoimia käyttää..

JuhaS14

Quote from: Juho_2000ss on May 28, 2006, 14:19:33
Quote from: lohen pyytäjä on April 24, 2006, 20:47:28
Monellako siimalla kalastat? Miten kela hajosi? mutta ekana.. Minkä kokoinen lohi?
Mietin vaan, ettei mikään 2kilonen välttämättä kelaa hajota..
Missäpäin tuommoinen lohi oli?

En käsitä miksi yleistit vain 2 kalaan, jotka voivat hajoittaa kelan? Helpostihan voi haukikin kelan hajoittaa, jos lohikin voi?

Itseänikin kiinnostaisi ostaa hyrrä ja kuulla KUNNON PERUSTELUT miksi ei kannata ostaa biltemasta.

PS: Mitä tarkoittaa "Paskakasi siimat katkesivat"??

Mä vähän kattelin tota Biltemaa ja mulla ei oo kummoisempaa kokemusta siitä, mutta epäilisin näin: Ei välttämättä kaikkein soveltuvin heittokalastukseen (voi olla hitusen turhan iso ja ei välttämättä kaikkien herkimmästä päästä), vetohommiin varmaan ihan ok. Ainakin rakenne näyttää perustukevalta. Olisi kiva päästä kurkistamaan sisälle.

Hintaansa nähden ostoksena vähän niin ja näin. Perus-5000 döörejä saa parhaimmillaan varmaan noin ~50-60e ja niiden kanssa saa varmaan ainakin hitusen enemmän vastinetta rahalle 10-vuoden takuulla.
Juha
Laadukas
hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta pitkällä ammattitaidolla Juha Söderholmilta