Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Milloin kannattaa aloittaa virvelöinti. Haukea haluaisin.

Started by vauhju-7, May 01, 2006, 20:39:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vauhju-7

Olen aika uusi virvelimies. Viime kesänä puraisi kalastus oikein kunnolla. Sain ihan kivasti syömäkaloja.
Ja nyr tekis mieli aloittaa aikaisin. Koska kannattaa aloittaa. Auttakaa virveliveljet aloittelijaa.

Bister

Riippuu vähän missä asustat.. Itse avasin kalastuskauden n. 2 viikkoa sitten. Asun Vaasassa. Hyvin on paikat nyt jo auki. Ahventakin äsken heittelemässä. Parikymmentä ahventa nousi. Hauet kyllä vielä vähän hakusessa..

jonski88

Quote from: vauhju-7 on May 01, 2006, 20:39:14
Olen aika uusi virvelimies. Viime kesänä puraisi kalastus oikein kunnolla. Sain ihan kivasti syömäkaloja.
Ja nyr tekis mieli aloittaa aikaisin. Koska kannattaa aloittaa. Auttakaa virveliveljet aloittelijaa.
No kyllä täällä Itä- Suomessakin pääsee jo heittelemään uistinta. 1 hauen olen saanut joesta, joten kyllä niitä kaloja voi jo nytkin saada, tosin joutuu tekemään suhteellisen paljon työtä yhdenkin kalan eteen. Ei muuta kun yrittämään!

lohen pyytäjä

Quote from: vauhju-7 on May 01, 2006, 20:39:14

Oulun korkeudella on jo maanantaina pystyny joissa kalastamaan! :wink: :-) 8-)
Kalaan aina kun vain ehtii.;)