Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hossa

Started by JuhaS14, June 08, 2006, 15:27:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuhaS14

Minkäslainen toi Hossa on kalapaikkana? Onko niin hyvä kun mainostetaan?

Olemme Heinäkuun vikalla viikolla lähdössä pohjoisempaan kalaan: Kannattaako mennä tonne vai jonnekin muualle pohjoisessa?

Mites majoittuminen tuolla Hossasta? Mistä kantsii kysellä hyvätasoisia mökkejä & hinnat?

Entäs luvat? Hossassa useampi järvi, joki & lampi kuulemma, onko niille yhteinen lupa?
Juha
Laadukas
hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta pitkällä ammattitaidolla Juha Söderholmilta

HAI

Jos ies joku joskus jossai jottai,vuan kun ei mittää muuta ku aena vuan.

HAI

Luvat Villi Pohjola
Jos ies joku joskus jossai jottai,vuan kun ei mittää muuta ku aena vuan.

Haspeli

Quote from: JuhaS14 on June 08, 2006, 15:27:27
Minkäslainen toi Hossa on kalapaikkana? Onko niin hyvä kun mainostetaan?
Ei todellakaan. Itse en ole saanut sieltä juuri mitään. Ja luvat maksaa ihan ihan liikaa.

Tarkempaa tietoa --> http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=3128&Item=388

Litu

Hyvin hossasta saa ainaki kirjolohta tahnalla. Tahnaksi ihan sininen tai sini/puna/valkoinen taikka helteellä vauvanpaska. Sinistä tahnaa ei vaan suomesta tahdo saada. Muulla kuin tahnalla en juuri ole kokeillut. Muutaman kerran kesässä tuolla käyn.

J@NN3

onhan tuo hossa ihan hyvä kalapaikka,mutta heinäkuussa niistä kirjolohi ja istutustaimen lammista ei saa kovinkaan hyvin...itse sain heinäkuusa viimevuonna vain 3 kirjolohta ja isi sai yhen taimenen...mut heinäkuussa kannatta mennaa kalastaan niistä järvistä joissa ei oo istutuskalaa,niistä saa sillo hyvin siikaa..kävin itsekkin viime viikolla hossassa ja sain hossanjoesta 2.5kg säynen ja 5 kg hauen..harvat sai sieltä taimenia mut sitte istutustaimenlammesta saatiin 5 taimenta...luvathan siellä hossassa ei oo kalliit eikä majotus, en nyt muista vain niitä hintoja..halpoja kuiteskin :-D

Rambo-Jonne

Quote from: J@NN3 on June 23, 2006, 11:35:13
onhan tuo hossa ihan hyvä kalapaikka,mutta heinäkuussa niistä kirjolohi ja istutustaimen lammista ei saa kovinkaan hyvin...itse sain heinäkuusa viimevuonna vain 3 kirjolohta ja isi sai yhen taimenen...mut heinäkuussa kannatta mennaa kalastaan niistä järvistä joissa ei oo istutuskalaa,niistä saa sillo hyvin siikaa..kävin itsekkin viime viikolla hossassa ja sain hossanjoesta 2.5kg säynen ja 5 kg hauen..harvat sai sieltä taimenia mut sitte istutustaimenlammesta saatiin 5 taimenta...luvathan siellä hossassa ei oo kalliit eikä majotus, en nyt muista vain niitä hintoja..halpoja kuiteskin :-D

Toi sun hauki kasvaa koko ajan, vaikka se on jo kuollu.  :-P
Mutta itse asiaan kaksi kertaa olen hossassa käynyt ja molemmilla kerroilla on punalihaista kalaa tullut, eikä ne luvatkaan oo mitään kalliita enään.

J@NN3

jaa no tuo kuolleen hauen kasvu johtuu siitä että pyöristin 4.5 kg viideksi kiloksi :-D :-D