Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

mitä mieltä olette shimanon keloista

Started by ozkari, June 28, 2006, 22:58:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ozkari

minulla on tosi vanha shimano  R4000  joka on kestänyt vuosi vuodelta mitä mieltä te olette ???  :roll:

ilque

shimanon 1500-4000:sesta kelat on aiva ylivoimaisia daivat ja mitä kaikkia on nii jää kyllä toiseksi.. :-P
hauki se tiellä pitää.

Jussi_

itsellä toiminnassa isoveljen vanha shimano FX 4000.
Ihan hyvin pelittänyn, ei pahemmin moittimisen sanaa, kampi on hiukan väliä, mutta ei tuo ole minua haitannut.

PS: ehkä tuo "simano" kirjoitetaan hoon kanssa :wink:

ozkari

rollo

shimano 4000 cx
väljää kelaan tuli jo yhden kesän aikana muuten toiminut moitteetta

Hemulisoturi

Shimano 4000cx tällä hetkellä käytössä, ostin kaverilta neljälläkympillä, ei ollu kuin viikon vanha  :-o

Jonttu

Mulla on käyttökeloina Shimanon CX-4000RA ja Shimano FX-1000RA.
Nelitonninen on käytössä neljättä kauttaan,ja on vielä kuin uusi.
Tonninen on tämän vuoden alussa ostettu,ja toimii moitteetta.

Shimanoissa on hinta/laatusuhde kohdallaan paremmin kuin hyvin.

jonski88

Itse omistan 2 Shimanon kelaa.
Hauen kalastukseen hankin joku 5 vuotta sitten Shimano Solstace 4000 rg:n. Kelassa on hyvä jarru ja on kestänyt kovassa käytössä hyvin, paitsi Quick fire eli pikasalpa ei toimi koska siitä katkesi yksi osa. Ei haittaa kalastusta..
Ahvenia jigitellessä ja koskikalastuksessa käytössä on Shimano Syncopate 2000, joka on nyt vuoden päivät toiminut moitteettomasti...
Shimanon kelat ovat hinta/laatusuhteeltaan hyviä keloja. :wink:

Akseli

Itsellälin on Shimano syncopate 4000 FB, olen kalastanut kyseisellä virvelillä 3vuotta eikä mitään ongelmia ole tullut kelan kanssa :)

Peevee

Mulla on keväällä ostetussa shimano sonora 1500FA:ssa pientä väljyyttä puolassa. Puola siis liikkuu hieman sivuttaissuunnassa. Mielestäni ei ollut uutena. Onkohan tullut liian kovasta käsittelystä tuo pieni lonksuminen? Menisiköhän takuuseen?

samwagen

itsellä on joku shimano 4000 kela ja vapa on xfx ja hyvin on toiminut

lape89

Käytössä on Shimanon AX-4000RA ja hyvin on toiminut.

Monni

Itellä on Shimano Sienna 2500 etujarrullisena vähän niinku yleiskäytössä. Ainut juttu mikä haittaa on pieni raksutus koneesta. Ilmeisesti laakeri vika? Catanaan olen tuon kytkenyt... Kaks+kymppii...

Sitten samansarjan kela Sidestabbi takajarrulla siis 1000. Koski hommissa ja light kalastuksessa. Vapana toimii Shimanon Beast Masters 180cm.

Hyvät yhdistelmät on. Sitte kaapissa on joku nelitonninen Shimano olikohan CX mutta enpä ole tuolla kalastellu koska pientä kelaa suosia ja muutenki aika ehtoopuolella alkaa koneisto olemaan.
Poltinkoski