Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuhaa jigillä...

Started by Vilppeli, July 03, 2006, 22:06:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vilppeli

Kokemuksia kuhan jiggaamisesta?? Mikä väri paras?? Mikä koko?? Mistä paikoista?...yms! Kaikki tieto kuhan jiggaamisesta tänne vain! Kiitos!  :-)
Kalamies on eri mies!

Vilppeli

Kiitän! Vielä kun saisi muiden käyttäjien omia kokemuksia!  :-) Niitäkin olisi mukava kuulla..  :-)
Kalamies on eri mies!

sami.mies

ainaki 4" jigeil on tullu hyvin kuhaa.. hyvä väri esim. keltanen,... kokeile eri värejä.. :wink:
kalamies on aivan erimies!!!

ara_1

niin ja sitten ois vielä valkonen ja kirkkaan vihreä(läpinäkyvä) ja kokeile erilaisia räikeitä värejä :wink:
Hauestaja ;)

minä itse

Quote from: Vilppeli on July 03, 2006, 22:06:38
Kokemuksia kuhan jiggaamisesta?? Mikä väri paras?? Mikä koko?? Mistä paikoista?...yms! Kaikki tieto kuhan jiggaamisesta tänne vain! Kiitos!  :-)

Tota keltaväriset matojigit on hyvii kuhalle kai...tai jottain!!! erässä mulle sanottiin nii

Haugi_94

Quote from: minä itse on July 29, 2006, 09:42:12
Quote from: Vilppeli on July 03, 2006, 22:06:38

tota kelta väriset matojigit on hyvii kuhalle kai...........................................................................................................tai jottain!!! erässä mulle sanottiin nii
Valkosen värinen on parempi kuhalle. Neonkeltanen tulisi kai seuraavana. Painoista tai pituuksista en sittemmin tiedä.

jormavirveli

Miten olisi pimeässähohtava?