Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuinka kauan olet kalastanut?

Started by RONI, July 30, 2006, 18:17:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RONI

Elikkä kuinka kauan olet virvelöinyt? :-P

ara_1

Hauestaja ;)

Jonttu

Itse en tarkalleen muista,mutta mummoni väittää että opin heittämään virvelillä jo kaksi vuotiaana :-o
Väitteen paikkansapitävyydestä en osaa sanoa,mutta nuorena (alle 5v) olen tämän harrastuksen aloittanut.

Eli about 10-12 vuotta on tullut viskottua vieheitä!

Himopilkkijä89

No, kyllä yli 10 vuotta ainakin, mutten aina kovin aktiivisesti. :evil:

appe

3-4 en muista varmasti vaan kyllä tässä vielä kerkiää  :-) onneksi!

[t-k]

Ensimäiset kalastus kerrat muistan kun olin 5vuotaa vanha, eli 8vuotta on tullu kalastettua. :wink:

Lurppa

kävin mökillä ensimmäisen kerran 2 viikkosena, ja joskus 3 vuotiaana varmaan sainkin sitten jo oman virvelisetin!
ehkäpä 2 vuotiaana oli mato-onki ensimmäisen kerran kourassa.

elikkäs sanosin semmotteet 11-13 vuotta oon kalastellu. Luultavasti. Muistaakseni.
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

tormentor

aloitin 5vuotiaana ja oon kalastanu nyt 8vuotta...

Akseli

Aloitin 4-vuotiaana. Nyt olen 14 vuotta. Eli kymmenen vuotta tullu kalastettua :D

JuutuanYö

Quote from: appe on July 30, 2006, 18:53:49
3-4 en muista varmasti vaan kyllä tässä vielä kerkiää  :-) onneksi!
samat sanat... 3-4 vuotta on tultu heiteltyä. :roll:
Kalasta!

Jussi_

1-2 vuotta. Iso-veljen vanhalla virvelisetillä mennään.

Hiirivaari

Kolmatta kesää mennään heittokalastuksen parissa..  :-)

Chevy

2-3 vuotiaana alotin virpalla kalastuksen. Eli olen nyt 13 ja oon kalastanu sit 10-11 v.  :-P :-P

HAI

Jos ies joku joskus jossai jottai,vuan kun ei mittää muuta ku aena vuan.

Vilppeli

Pienestä pitäen ollut isän mukana kalassa ja sitä myöten itsekkin alkanut kalastamaan. Aktiivisesti kalastanut noin. 10vuotta.
Kalamies on eri mies!

pumpkinca

lohen pyytäjä

Kalaan aina kun vain ehtii.;)

JoDa

En ihan tarkalleen muista mutta kyllä se siinä 6-9 vuoden vaiheilla on eli 6-9 vuotta.

kalaemeli

Tasan 9 vuotta. Alottelin tuolloin vasta ongella ja iskän virvelillä.

Hemulisoturi

En muista tarkalleen milloin, mutta jo ennen kolmatta ikävuotta istuskelin iltasilla potalla laiturin nokassa ja koiran kanssa syötettiin tyynenä kesäiltana kaloille leivänmuruja ym.
Sanoisinko että joku 7-8 vuotta on tullu kalasteltua, mutta aktiivista kalastusta ehkä jokunen pari- kolme vuotta.

ahven_1992

reilu 3 vuotta olen heittokalastusta harrastanut..

kaivo

Aloitin virvelöinnin alkukesästä 1991.

Kala_Jökke

Quote from: Chevy on July 31, 2006, 18:40:06
2-3 vuotiaana alotin virpalla kalastuksen. Eli olen nyt 13 ja oon kalastanu sit 10-11 v.  :-P :-P

Samoin, samoin...Ikää on muutaman päivän päästä tasan 14 ja onkimisen aloitin alle kaksivuotiaana, heti kun pysyin pystyssä. Noin 3-4 vuotiaana kerroin jo kalajuttuja, kun muut imivät vielä kerhossa tuttia... :-)

Eli onhan sitä ainakin kymmenen vuotta tullut virvelillä kalastettua, mutta ongittua on tullut muutama vuosi enemmän. Tosin virvelin päähän tuppasin pienenä liittää kohot ja koukut...
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

lape89

3-4 vuotta on tullut virvelillä kalastettua, tosin tämä on vasta toinen kesä kun olen heitellyt uistinta aktiivisesti.

MinnowSpoon

4 vuotta olen kalastanut ...  :-D :-D

K.A.T.I.S.K.A

Kalastusta vuodesta -98!

kalakaveri

olen kalastany 4v lähtien... istuin 5 vuotiaana koko päivän laiturilla mato-ongen kanssa...

täkysalakka

5 vuotiaana eka virveli ja nytten viel 13 vuotiaana kalastus kiinnostaa nii kyllähän sitä on tullu kalastettua semmoset 8 vuotta

perza

no sanotaan vaikka semmoset 13 vuotta...
:-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Rapalapa