Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

oulun läheltä amatööriperhostajalle kalapaikkaa??mistä vois saada kalaa.

Started by Janxu, August 05, 2006, 19:28:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Janxu

joo elikkä olisko tästä oulun lähistöltä sellaista kalapaikkaa mist vois tälläinen amatööriperhostajaki saada amatööritason välineil kalaa?vaik tuskin ne kalat vehkeiden merkkiä tulee kattoon..ku kalaan hiillostais ja vasta muuttanu ouluun niin ei oo kalakavereitä,vielä vähemmän kalapaikoista tietoa...
jelepatkaapa aloittelijaa..
T:uusio-oululainen

kaivo

Hmm.. Pari tarkennusta: haetko jokikalastuspaikkoja vai kelpaavatko myös seisovat vedet? Mitä kalaa haluaisit pyytää? Kuinka kaukana kaupungista paikat saisivat enintään olla?

Janxu

no oikeestaa kaikenlaiset kalapaikat käypi..virrat tuopi sellaista omaa etsintää ja sillee vähä haastetta..no matkaa vois varmaa olla jokunen kymmenen kilsaa.

KariS

Katsohan tuolta minun signaturesta olevasta blogista, siellä on listattuna aika paljon koskialueita n 150km säteellä oulusta. Amatööriperhostelija itsekin.

Janxu

joo..elikkä olis sellainen tilanne että tarvis infoo et onko viel sit mahdollista perhostella sillee tuol oulun tienoil??tai oikeestaa kannattaako??ja miten ku toi kiiminkijoki vissii on rauhoitettu niin kannattaako sinne mennä uittaan sen marraskuun puolenvälin jälkee perhoo??kertokaapa mulle..

KariS

Kiiminkijoessa saa perhostella edelleen. Lohella ja taimenella on kuturauhoitus, eli jos sellaisen jostain sattuman oikusta saat, niin pitää päästää takaisin. Esim harjukset saat ottaa, jos raskit (itse lasken suurimman osan takaisin).

Hurri.

No ainakin II joesta saa perholla kalaa taimenta ja lohta hyvällä tuurilla