Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

"Kalakaveri" Oulunsaloon?

Started by Siikapossu, October 18, 2006, 16:37:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siikapossu

Olen kuullut huhuja että Kalakaveri olisi muuttamassa marraskuussa Oulunsaloon, pitääkö paikkansa?
Olisihan se mahtavaa että liike muuttaisi omaan kuntaan! (Matkaa tulisi meiltä 7km.) Ei enään Oulun-reissuja! :-)

kaivo

Tai men

Quote from: Siikapossu on October 18, 2006, 16:37:21
Olen kuullut huhuja että Kalakaveri olisi muuttamassa marraskuussa Oulunsaloon, pitääkö paikkansa?
Olisihan se mahtavaa että liike muuttaisi omaan kuntaan! (Matkaa tulisi meiltä 7km.) Ei enään Oulun-reissuja! :-)
Näinhän se tekee :| Ennen pääsi mahtavasti täältä kiimingistä pyörällä kalakaveriin mutta nyt ei kyllä jaksa enää polkee...

Tiiättekö muita oulussa sijaitsevia kalastuskauppoja ?

Siikapossu

Quote from: Tai men on October 19, 2006, 12:47:38
Quote from: Siikapossu on October 18, 2006, 16:37:21
Näinhän se tekee :| Ennen pääsi mahtavasti täältä kiimingistä pyörällä kalakaveriin mutta nyt ei kyllä jaksa enää polkee...

Tiiättekö muita oulussa sijaitsevia kalastuskauppoja ?

mm. Tiura-uistin torinrannassa...

kaivo

Tiura-uistin muutti keväällä Limingantulliin: http://www.tiura.fi/

Rambo-Jonne

Kerranki meikäläistä lykästi :) asun Kempeleessä niin on aika nätti matka.

kirjolohikäärme

Vanha aihe, mutta pistän tänne, sama aihe kuitenkin. Luinko väärin, vai lukiko Kalevassa Kalakaverin mainoksesa jotain sellaista, että "muutto myynti" tai vastaavaa? Onko se taas muuttamassa? Ja jos on niin minne?  :?

"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

El Dorado

Quote from: kirjolohikäärme on January 27, 2009, 16:19:30
Vanha aihe, mutta pistän tänne, sama aihe kuitenkin. Luinko väärin, vai lukiko Kalevassa Kalakaverin mainoksesa jotain sellaista, että "muutto myynti" tai vastaavaa? Onko se taas muuttamassa? Ja jos on niin minne?  :?

Ei se minun mielestäni ainakaan muuta.
Ne aikoo vaan laajentaa.

Karski

Kyllähän siinä mainoksessa niin luki,mutta kalakaveri pysyy Oulunsalossa.Muuttaa vain parisataa metriä tilavempaan rakennukseen.Tuollainen on minun käsitykseni asiasta  :-D.
''eise oo niin justiinsa''

tonko__

Quote from: Karski on January 27, 2009, 16:22:23

Kyllähän siinä mainoksessa niin luki,mutta kalakaveri pysyy Oulunsalossa.Muuttaa vain parisataa metriä tilavempaan rakennukseen.Tuollainen on minun käsitykseni asiasta  :-D.

Näin se on joo.

Murmeli

Quote from: Karski on January 27, 2009, 16:22:23
...parisataa...
Kaupassa sanoivat, että muuttavat parin kymmenen metrin päähän, eli samassa rakennuksessa pitävät puotiaan tulevaisuudessakin. Muuttavat Kestomuovirakenteen tiloihin siihen korkeaan halliin.