Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Saurus -pystypilkit

Started by Juggis, February 10, 2007, 17:24:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Juggis

Niin, millaisia kokemuksia?

Olivat niin halpoja, että itsellekkin tarttui mukaan pari, vaikka varsinaista tarvetta ei ollut. 7cm "papukaija (väri nro. 950) sekä pienempi 5cm perinteinen hopeinen. Melko miedosti ja pehmeästi muotoiltu nuo noin käyryyden osalta, mutta mitenkä on.. onko kalat tykänneet? Huomenna olisi tarkoitus lähteä uittamaan isojen ahventen toivossa :mrgreen:
Koukkujen tyveen on sentään pistetty pientä "väripisaraa".
Paras syötti on se siellä siiman päässä...

KalaVille

Itelläkin on noita. Tosin otin koukun pois ja laitoin morrin tilalle. Hyvin toimii.

allu_

Mistäs kaupasta näitä saa? Ei ainakaan honkkarissa ja motonetissä näkynyt  :?

Haugi_94

freakloader

Eikös noita nimenomaan Honkkarissa ole ollut... Ainakin itse muistelen sieltä ostaneeni, 3.33€/kpl.

Juggis

Quote from: allu_ on February 13, 2007, 16:27:42
Mistäs kaupasta näitä saa? Ei ainakaan honkkarissa ja motonetissä näkynyt  :?

Juurikin Vantaan Motonetistä ostin viime viikolla :-D Eli kyllä niitä siellä on. Ihan hyvin tuntuivat pelittävän, vaikkakin tuo kiinnitysreikä on melko alhaalla ja pilkit paksuja. Eli jos käyttää kovin pientä lukkoa niin voi olla hankalaa laittaa kiinni siimaan.
Paras syötti on se siellä siiman päässä...

KalaVille

Honkkarista pitäisi löytyä. Mikkelissä hintaa 2,99 e.

Yuz

Eivätkös suurin osa niistä ole näköispilkkejä? Itselläni on yksi vihreä.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

markus91

kyllähän noita vantaan honkkarissa on...mutta yhtään en ole ostanut.

Haugi_94

Minkä näköisiä nämä pilkit on?

allu_

Nyt löytyi Salostakin. Samalla hinnalla saa uuden vavan tai jotain muuta kivaa, joten saavat jäädä hyllyyn minun osaltani.

KalaVille

Noi näyttää jonkin verran Nautilus-pilkeiltä.

freakloader

Nyt oli muuten MiniManissa Saurus-tasapainopilkit 10€/5kpl. Oli pakko ostaa. :)

Saku

Itse ostin Sauruksen tasurin Halpa-Hallista ja maksoi 2,5e.

jompsu

mulla on sauruksen pystypilkki.väri on ambulanssi.noussu ihan mukavasti ahventa
tä...?

jompsu

Quote from: allu_ on February 22, 2007, 12:28:46
Nyt löytyi Salostakin. Samalla hinnalla saa uuden vavan tai jotain muuta kivaa, joten saavat jäädä hyllyyn minun osaltani.
:-o nuo on kul halpoja pilkkejä.yleensä maksavat 5 eurua.
tä...?

ToniM

Kyllä tuntu ahventa ranualta lähtevän:D
:roll:

verpil

itse ostin viikonloppuna saurus pystypilkin 2 e :D

arttu.s

juuu hyvin tykkää kalat sauruksesta

kirjolohikäärme

Pystyt ihan ok, niinkuin ylempänä mainitsinkin, mutta mitä mieltä oletta Sauruksen tasureista? Itellä on 1 sellainen, enkä ole sillä kalaa saanut. Takana oleva muovilevykin on jokaisessa tasurissa, mitä olen kaupassa katsonut, täynnä liimaa. Ja niin on minullakin. Haittaakohan se uintia mitenkään? Miten ootta tasureilla kalaa saanut?

Meni hiukan kyllä OT:ksi.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Don Miguel

Quote from: kirjolohikäärme on November 22, 2008, 19:12:09
Pystyt ihan ok, niinkuin ylempänä mainitsinkin, mutta mitä mieltä oletta Sauruksen tasureista? Itellä on 1 sellainen, enkä ole sillä kalaa saanut. Takana oleva muovilevykin on jokaisessa tasurissa, mitä olen kaupassa katsonut, täynnä liimaa. Ja niin on minullakin. Haittaakohan se uintia mitenkään? Miten ootta tasureilla kalaa saanut?

Meni hiukan kyllä OT:ksi.

Omat Sauruksen tasarit vielä toistaiseksi viettänyt laatikoitunutta elämää, mutta asiaan tulee taatusti muutos kuhajäiden tultua. Väreistä ei ainakaan ole kiinni toimimattomuus. Kannattaa se perälevy värjätä tussilla punaiseksi (kuten jokaisessa tasarissa =)

Ja anteeksi OT:n jatkamisesta. Jos Kirjolohikäärmeellä jotain muita kysymyksiä koskien tasareita (Sauruksista tai muista), niin vastailen niihin mielelläni YV:llä parhaan taitoni/tietoni mukaan :-)

-Migu(FIN)
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

kemu

joo on se mullaki mut ei sillä oo tullu kalaa. laitoin morrin perään. Pitää nyt kattoa mites toimii.
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

Juseli

Mulla on yks tuollanen värikäs Sauruksen pysty.
Oon kokeillut morrilla ja värikoukulla, mutt en kuitenkaan oo saanut sillä yhtä hyvin kuin esim. kuparisella tai hopealla pystypilkillä.

jarmoankka

pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

jompsu

sauruksen pystypilkki olis siinä :-)
pilkki on tuo ylimmäinen oikealta...

http://img300.imageshack.us/img300/6500/kuva002ji8.jpg
tä...?

kemu

mulla on semmonen musta-sini -valko värinen.
nykäsin alkajaisiksi ketjun irti ja morri alle :evil:
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

Tornio_River

Itselä pari pölyttymässä tuolla jossain laatikonperällä(heräte ostos halpa -hallista),halvallahan nuita saa mutta siihen se sitten jääkin,pieni pala metallia joka  on ostajia houkuttavaksi maalattu yleensä kirjavin värein .Eli omasta puolesta ja kokemuksesta ostan mielummin jotain muuta kuin sauruksen pystyjä vavan nokkaan.