Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Virroilla kalapaikat

Started by osmanhauki, September 07, 2007, 19:06:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

osmanhauki

Oletteko käyneet täälä ja oletteko saanneet saalista?
Tässä paikasta tietoa www.perhokalastajat.net/keskustelu/viewtopic.php?t=9945..
Ise olen käynyt pilkillä ja nyt meen ehkä sinne perhostamaan.

E: Vaihdoin otsikon.

osmanhauki

Juu sunnutaina kävin ,ja minä en saanu mitää
,mutta kaveri sai 4 kirreä ylös ja päästi 2 pois ja yks oli kiinni mutta ei pysyny.
Tuikkeja näkyi runsaasti ja suurin osa oli siikojen.
Isoin kirre oli jotai 2kg ja päälle.

osmanhauki

Niin paikan lähellä on myös Herrasenkoski. Onkos kukaan sielä käynyt?

Nykyttäjä

Herrasenkoskella en oo käyny mutta Vehmaskoskella ja Koskelankoskella kylläkin olen ollu. Menneenä kesänä olin Vehmaskoskella, ei voisi olla kurjempi paikka ainakin aloittelevalle perhostelijalle. Koskelankoski oli kiinni suurelta yleisöltä. Sitten on vielä Kitusenkoski joka on pelkästään perhokalastajille.

osmanhauki

Quote from: Nykyttäjä on October 27, 2007, 21:54:52
Herrasenkoskella en oo käyny mutta Vehmaskoskella ja Koskelankoskella kylläkin olen ollu. Menneenä kesänä olin Vehmaskoskella, ei voisi olla kurjempi paikka ainakin aloittelevalle perhostelijalle. Koskelankoski oli kiinni suurelta yleisöltä. Sitten on vielä Kitusenkoski joka on pelkästään perhokalastajille.
Herrasenkoskikin on vain perhokalastajille. Taimen lisääntyy luontaisesti Herrasenkoskella.

osmanhauki

Tuli käytyä Lappajärvellä kalassa.
Eka perho kalani.

Hyvät tunnelmat nuo satuani.

osmanhauki

Tässä suunnittelen, että menisi tuonne Herrasenkoskelle kalaan joku päivä. Olisiko muita kalastajia lähdössä?
Tuossa tietoa paikasta.-> http://www.urheilukalastajat.net/herraskoski.html

l0hetus

Vaasasta olisin tuonnepäin tässä jossakin vaiheessa lähdössä.. Mikä olis ajankohta?

l0hetus

Laita vaikka mailia e0700870(at)puv.fi

osmanhauki

Huomenna puol 6 lähetään kalaan herrasenkoskelle. Saan kalastaa 10 asti ilmatteeksi. Hyvää yötä kaikille, kun minä menen nukkumaan nyt (tiedätte syyn).

[kala-mies]

Osmanhauki missä päin asut ootko virtolaisia?
Olipa kerran keksijä, joka yritti keksiä keksiä, mutta keksi, että keksi oli jo keksitty

osmanhauki

Profiilissahan lukee missä asun.
Herrasenkoskella yksi kala pysyi kiinni, noin 3 sek kunnes pääsi irti. Epäilisin, että oli säynävä, kun kyljet kiilti. Kaveri sanoi, että ihan kalankokonen oli. Perhoa seurasi yhdessä välissä taimen, mutta ei tarttunut kiinni. Kaveri sai sieltä sitten yhen tantun ja monta tärppiä ja muutaman kerran pääsi väsyttelemäänkin. Kun lopetimme kalastuksen herrasella, niin Lähdimme lappajärvelle 1h ksi. Sain 2 kirreä sieltä ja kaveri 3 ahventa. :evil: Oli mukavaa muuten, mutta sääskiä oli paljon ja sää vaihteli todella nopeasti.