Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Stormin vaaput

Started by Ville, May 05, 2002, 20:01:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Onko kellään kokemuksia mistään niistä?
Mitä kalaa SubWartilla ja Thunderstickillä saa?

Anonymous

Itellä on ollut stormin sub wartti n.vuoden verran ja tosi hyvin sillä on kalaa tullu(ahvenia/haukia), joskin hauet ovat olleet aika pieniä. Tänä kesänä olis tarkoitus ostaa lisää stormeja sillä niissä on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan ja kaiken lisäksi niillä tuntuu saavan vielä todella hyvin kalaa. Stormilta on tullut nyt myös uutuus malli nimeltään mid wart, on varmaan kokeilemisen arvoinen peli..

Anonymous

Onhan noi hauille toiminu ihan kohtalaisesti.

sub wart on varmaa aika kova ahvenpeli, täytyy kokeilla !

Mutta eniten mua on alkanu kiinnostaa noi Stormin jigit.
Mahtava ulkonäkö houkuttelee. Onhan ne vähän kalliita ja kaverilla meni kahdesta pyrstö poikki, mutta kokeiltava on !  ;D Varsinkin se malli missä ei oo painoja täytyy kokeilla... :-X

...kertokaas jos jollain on kokemuksia ko. jigeistä !

UL_Tommi

itse sain kaksi kalajigipussia,toiset 13cm/43g ja toiset jotain 7cm/18g....viikonloppuna kokeilemaan

Anonymous

ilmoittele sitten saaliistas !  ;)

Antti

Onko kukaan koittanu ns."hottentottia"?
Se on kuulemma kova peli koskilla kirjolle ja tanelle?
Ne oli tosin aika oudon näköisiä vaapuiks?

UL_Tommi

joo toi Subwartti lienee melko kova UL-viehe ahvenelle ja hauelle ja on ollut ostoslistalla jo jonkun aikaa...kovat on odotukset

jarkki600

Itselläni on about kymmenkunta Storm ThunderStickiä, ja ihan hyvin niillä on kuhaa, ja pienehköä hauken järvestä nyhdetty. Niiden hinta-laatu suhde on erinomainen, toisin kuin esim: Rapalan vaapuissa. (henkilö kohtainen mielipide, jota saa kommentoida) Paikallisessa urheiluliikkeessä stormin vaaput on 4.5 €/kpl ja 3kpl/12€, joten ihan passeli on hinta. Tosin joissakin Stormin vaapuissa on erittäin huonot koukut, mutta nehän voi myös vaihtaa itselleen sopiviksi

Jarkki600:Minkä kokoisia ja värisiä Thunderstickkejä? ???

UL_Tommi

onko kukaan vielä ostanut Mid warttia??

Antti

En oo mutta olis aikomus ostaa stormeja. Mitä stormeja kannattais ostaa koskikalastukseen lähinnä ahvenelle ja kirjolle? :o

Anonymous

No haloo Antti !

Tuskin täällä kellään on niin vakuuttavia todisteita että niiden perusteella valintoja kannattais tehdä.

Entäs..Onko kellään tietoo Hot ´N Tot:ista? ??? (Jotenki noi se kirjoitettiin....) ??? ;D

kormuutti

Itse ajattelin ostaa useampia Stormeja Riihimäen erämessuilta kun sieltä ainakin luulis löytyvän, vai mitä luulette?  Ennestään olis jo yks sub wartti mutta lisää pitäis stormeja saada.

Hot ´ N Tot:illa  tuli taimen ja reilun kiloisen säynävän ;D ...sitten tuli ruopattua vähän ahneesti ja sinne jäi, mutta onneksi Stormit on halpoja.  :)

Ekalla reissulla (tunnin sisällä) tuli heti 2 kalaa sekä 2 oli kiinni. Eli näyttää olevan kohtuullinen peli...

Anonymous

Ostin lauantaina Subwartin ja midwartin.

Midwart muistuttaa aika paljon rapalan fat rappia !  Kun ei oikein fat rapejä löydy ni toivottavasti tolla nousee hyvin kalaa.

Olis varmaa pitäny ostaa myös toi Hot 'N totti !  ;)

Kaikki stormin vaaput oli hong kongissa 4,50.

kormuutti

Ostin viime sunnuntaina sub wartin ja mid wartin, tosin ennestään oli jo yks sub wartti. Kalaa on tullu kummallakin pirun hyvin.

Antti

Mitäs kaloja on noussu hyvin? Affenia vai?
Silus: Rapalan Fat Rappejä löytyy ainakin tampereen Honkkarista !!  :D Tai ainakin joskus löyty, en tiedä onko sielä vielä niitä ???

kormuutti

Anonymous

Ahvenia tietysti ja pari pientä haukea !  8)

Antti:  ;)

Antti

Ahveni vai?
Pelaakohan ne hyvin koskilla?
Vai onko ne enemmän järville suunniteltu?

Anonymous

Joo ahvenia.

Kyllä ne koskilla pelaa, mutta ainakaan sub warttia ei kannata heittää kovimpiin kuohuihun.  :-/

Rokotiili

Vinkki Storm -vieheiden hankkijoille:

Kylmäkoskella "siinä yhdessä tavaratalossa" (ei siellä ole kuin yksi, mutta kun ei kai saisi mainostaa...) on menossa vaappujen loppuunmyynti, kaikki Stormit olivat ennestään halvoista hinnoista (muistaakseni 4,5 eur.) -30%... Sama juttu oli myös Magnumeissa.

Toistaiseksi olen ostanut sieltä Rapalan 12 cm (?) magnumit klovni ja tumma "ahven", 9 cm oranssi ja yhden 18 cm originaalin ahvenväreillä. Lisäksi ostin yhden heijastepintaisen salakkavärisen Deep Thunderstickin, olikohan se 9 cm.
Hauki on kaveri!

Anonymous

Mjoo oha tota pientä sub warttii tullu kokeilttuu.
Se vatkaa ku pien eläin ;D mut ei oo tullu mittää mut en kyll kovin kauaakkaa sitä liottanu mut jos ens kessään ku saa ees veneen...

Hot`n tottii oon myös koskella kokeillu mut ei mitää tullu ja se rääkkäs mun vapaa ku veti aika ilosesti sitä köyryy.
mut mut jos tässä nyt jossaa vaiheessa uuellee

Antti

Oon saanu Hot´n Totilla muutaman kirjon. Pikkunen sub wartti on ollu ihan pettymys.(ainakin koskella)

Anonymous

Mallia en muista , mut heijastin levy nokalla ja pituutta vain n.8cm.Vihreä selkä/Hopea...kirkas vatsa , loistavasti kuhaa,haukea ,ahventa.(Parhaat:Hauki 6,2 Kg, Kuha 2,3Kg,Ahven ei kuitenkaan punnitus luokassa mut loistavasti pannulla tehtynä.

JuurusRules

Kyllä on tullut uiteltua ja hyvin toimiivat hauelle varsinkin!
Kolmea erilaista omistan.Thunder Stick Firetiger värityksellä tuotti kesällä n.5kg hauen.Kahden muun nimiä en nyt pysty muistamaan mut toinen on thunderia hieman pienempi isolla turpalevyllä ja papukaija väritys,kerkesi viime kesänä ensimmäisellä reissullansa olemaan vedessä n.20 sekuntia ja katoppas katoppas,haukihan se siellä tuli perässä.
Viimeinen on se isoin versio,myös isolla turpalevyllä(oon jotenkin tykästynyt niihin).Viime kesänä reilu 7kg hauki.
Ja oli muuten niin kivasti poskesta kiinni että ei tainnut yhtään kunnon potkua tulla...

Anonymous

onko muilla semmosta thunder crankcia? mulla on semmone ja kyllä ahven ja hauki tykkää...

Reaper

Itelläni on noi kummatkin stormit, siis Subwart ja thunderstick ja kyl niillä ihan saa sitä hauen pulikkaa. On miulla myös se Hot'n tot ja omasta mielestäni on paras kuha vaappu. Ei edes rapaloilla saanu yhtä paljon kuhia viime vuonna.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Jaakko

Yhdessä kaupassa kerran oli nuita Stormeja ja kaveri sano, että kyllä on hyviä hauelle ja en sitten loppujen lopuksi muistanut ostaa niitä ja muissa kaupoissa en oo Stormin tuotteita nähnyt.
:)

Kyllä varmasti on ihan ottipelejä.