Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kapun Lohi

Started by Vikke, June 07, 2008, 09:53:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vikke

Isä tuli työmatkalta ja poikkesi Kapun Kalaan Merikarvian Tuorilaan.

Kertoi, että löytyy kaikki kalastukseen, ja samalla saa asiantuntemuksen ja tietotaidon mukaan. :-)
Erittäin positiivista kalastusrintamalla.

Suosittelemme! ***** "Mitä kalastukseen liittyvää ostit viimmeksi?"- aiheesta löydät viimmeiset ostokset kaupasta. Minun viimmeinen kirjoittama viesti.

Onko muut käyneet? Jos ette ole, niin käy ihmeessä! Jos vaikka on aikaa, ja satut menemään ohi.

Edit: Liikkeen nimi olikin Kapun Lohi, ei kala.  :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

remolux

olen käynyt jo silloin kun "kapu" majaili kristiinan kaupungissa.

käytiin kaverin kans keväällä. kysyin et mitä siimaa suosittelee jokikalastukseen taimenelle 1-4kg kaloille. merkkiä en nyt muista mut toiste en sitä siimaa osta jonka kapu kehu maasta taivaisiin. voisi tietty olla et sattu joku huonompi erä sitä siimaa jonka ostin mut kaveri osti 270e arvosen haspeli kelan ja vavan joho tuli samaa siimaa, eipä o ollu kovin hääppöstä siinäkään.. vavalle kapu anto takuun 5v ja jos jää oven/kontin väliin ja murtuu/katkeaa ni saa uuden vavan.. no eipä sit saanu...

varmasti o hyvääki kapussa mut o siinä paljo huonookin ja siks en suosittele, paitti jos on oikein rikas ja haluu sekundaa kalliilla  :evil:

mika922

Ite olen käynyt kerran edellis-syksynä ja silloin oli ihan asian tunteva myyjä. Ei paljoa ostettu, mutta jos viellä Merikarvialla käydään, niin käydään Kapun Kalassa. :wink:
Edit.Kirjoitusvirheet...
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

simosalakka

Quote from: remolux on July 12, 2008, 23:09:12
Olen käynyt jo silloin kun "kapu" majaili Kristiinankaupungissa.
Missähänpäin Kristiinaa "Kapun" liike sijaitsi? Itse muistan erään melko hyvän kalakaupan Kristiinassa, mutta sekin on sieltä jo lähtenyt.. Ajattelin vain kysäistä, että onko olisiko tämä liike mahdollisesti ollut Kapun Lohi.. :roll:
Sitten itse asiaan: Itse en ole Kapun Lohessa käynyt, mutta luultavasti menen sinne, kun seuraavan kerran ajamme Merikarvian ohi :evil:

Edit: Kysyisin vielä, että sijaitseeko Kapun Lohi rantatien vieressä, vai kentiens Merikarvian keskustassa??

mika922

Quote from: Yö Kalastaja on August 24, 2008, 18:44:18
Olen käynyt jo silloin kun "kapu" majaili Kristiinankaupungissa.
Missähänpäin Kristiinaa "Kapun" liike sijaitsi? Itse muistan erään melko hyvän kalakaupan Kristiinassa, mutta sekin on sieltä jo lähtenyt.. Ajattelin vain kysäistä, että onko olisiko tämä liike mahdollisesti ollut Kapun Lohi.. :roll:
Sitten itse asiaan: Itse en ole Kapun Lohessa käynyt, mutta luultavasti menen sinne, kun seuraavan kerran ajamme Merikarvian ohi :evil:

Edit: Kysyisin vielä, että sijaitseeko Kapun Lohi rantatien vieressä, vai kentiens Merikarvian keskustassa??
Siis "kapuhan" on Merikarvialla nykyään. On ollut luultavasti Kristiinassa, muttei siis ole enää.

simosalakka

Quote from: WestMaster on July 12, 2008, 23:09:12
Missähänpäin Kristiinaa "Kapun" liike sijaitsi?
Minusta tuosta lauseesta selviää, että "Kapu" on lähtenyt jo Kristiinankaupungista. :evil:

mika922

Quote from: WestMaster on August 25, 2008, 21:43:27
Quote from: mika922 on August 24, 2008, 20:02:28
Missähänpäin Kristiinaa "Kapun" liike sijaitsi?
Minusta tuosta selviää, että "Kapu" on jo lähtenyt Kristiinasta.. :evil:
Noniin, nyt pitää hankkia silmälasit. :-D Pahoittelen lukuvirhettäni. :oops:

UppoPerho

Quote from: WestMaster on August 24, 2008, 18:44:18
Kapun lohihan siatsee Vaasantiellä Merikarvialla Tuorilassa. Tuossa vielä linkki: http://www.kapunlohi.fi/yhteystiedot.html
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

simosalakka

Koskahan esim. täällä Kapun Lohessa alkavat syksyn alennusmyynnit?? Tai ylipäätään muissakin kaupoissa? Jos on hyviä tarjouksia niin voisi sitä vähän kesäkalastus tarvikkeita ostaa näistä alennusmyynneistä..  :wink:

UppoPerho

Quote from: WestMaster on September 09, 2008, 21:30:46
Koskahan esim. täällä Kapun Lohessa alkavat syksyn alennusmyynnit?? Tai ylipäätään muissakin kaupoissa? Jos on hyviä tarjouksia niin voisi sitä vähän tavaraa ostaa näistä alennusmyynneistä.. :wink:
En tiedä, mutta seinäjoella on jokin liike jossa myydän todella paljon kaikkee kalastustarvikkeita. En tiedä onko se kalastusliike, mutta ainakin jokin kauppa.. jossa on "ehkä" syksyn alennusmyynnit. En tiedä vielä missäpäin Seinäjokea tämä liike/kauppa sijaitsee, mutta isäni kertoi siitä.

Tuolla pitäisi käydä tässä lähiaikoina käydä katsomassa, onko siellä mitään hyvää tavaraa..

RedRave

Quote from: Abu_Garcia on September 09, 2008, 21:34:55
En tiedä, mutta seinäjoella on jokin liike jossa myydän todella paljon kaikkee kalastustarvikkeita. En tiedä onko se kalastusliike, mutta ainakin jokin kauppa.. jossa on "ehkä" syksyn alennusmyynnit. En tiedä vielä missäpäin Seinäjokea tämä liike/kauppa sijaitsee, mutta isäni kertoi siitä.

Tuolla pitäisi käydä tässä lähiaikoina käydä katsomassa, onko siellä mitään hyvää tavaraa..

Tarkoittamasi kalastusliike on varmaankin Eränurkka, joka on Supersportin alakerrassa Valtionkadulla. Sieltä on haettu jos jonkinlaista tavaraa, mutta ei kannata mitään huimia valikoimia odottaa. Keskiselläkin on varmaan jossain vaiheessa kesäkalastuksen loppuunmyynti, josta ajattelin itse ainakin hakea heittohyrrän ja vetovavan.

EDIT: Nyt oli mainos, että Keskisellä alkaa 13.9.2008 -50%:n alennusmyynnit kesäkalastuksen osalta. Tarjous ei koske perhosidontaa, elektroniikkaa, verkkoja eikä Ambassadeur-keloja. Viime vuodesta oppineena voin sanoa, että siellä on "muutama" muukin. Huvittavan näköistä kun porukka kaataa kärryihin piikkikaupalla vaappuja kärryihin, sen suuremmin väriä katsomatta. Saapahan itse kattella rauhassa keloja/vapoja.  :-D Linkki mainoksiin.
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.

UppoPerho

Juu, toi se oli mitä tarkoitin. Tuon Eränurkan omistaa minun entisen naapurin poika.. :wink:
Jos ei omista, niin ainakin omisti..

remolux

Quote from: WestMaster on September 09, 2008, 21:30:46
Koskahan esim. täällä Kapun Lohessa alkavat syksyn alennusmyynnit?? Tai ylipäätään muissakin kaupoissa? Jos on hyviä tarjouksia niin voisi sitä vähän kesäkalastus tarvikkeita ostaa näistä alennusmyynneistä..  :wink:

kapunlohessa mun mielestä en o koskaan tavannu alennusmyyntiä edes ei o kukaan kertonu..

tuleppa tänne tampereen suuntaan täällä o nyt -30% alennukset ja ens ma alkaa -50%...  itelle tullu heräte ostoksia vajaalla tonnilla  :-D
itte noista erikoistarvike liikkeistä en sit tiä mut ainaki hönökönö, kuljunkartano yms "halppis" kaupois o alennukset.. ja löytyy ihan hyvääkin tavaraa ko jaksaa penkoo..