Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo...

Started by Shark, July 31, 2008, 21:40:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shark

Parin päivän päästä olisi edessä kahden päivän reissu sukuloimaan Kuusamoon.

Jos vain millään ehtisi, tarkoitus olisi käydä heittelemässä vähän uistintakin. Kokemusta ei itselläni sieltä ole, joten kaikennäköiset vinkit otetaan vastaan, kalapaikat, kalat, vieheet, mahdolliset luvat...  Niin, ja perhovehkeitä ei tule mukaan, tällä kertaa.
Ja elkää sitten mielellään ehdotelko mitään turistirysiä, kaipailisin paikkoja, joissa kalastuksesta voi nauttia yksin...

Erityisesti kiinnostaa siian ja mahdollisesti eri nieriöitten kalastus.
Jovain.

Tornio_River

Kyseleppä kuusamon pojalta [TKP-Olli83-] varmaan osaa sanoa sulle kuusamon paikoista jotain :wink:

HuntaKilla

Kuusamossa olen ollut mm. Kuonti -ja Käsmäjärven rannalla mökkeilemässä. Kuontijärvestä saa erilaisia särkikaloja, haukea, ahventa ja siikaakin on tullut verkoilla. Käsmäjärveltä saa myös edellämainittuja kaloja. (Mutta tosin isompia.) Siikoja voi saada myös erittäin pienillä ja räikeän värisillä vaapuilla.

Lupia en ole tarvinnut näillä järvillä. Molemmissa järvissä olen käyttänyt luonnollisen värisiä vieheitä sekä melko kirkkaita lusikoita.

Ei tässä muuta tule mieleen, mutta pistän editillä, jos jotain jäi sanomatta. :)
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.