Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Joutsjärvi (Kullaa)

Started by bituhuuli, February 02, 2009, 12:55:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bituhuuli

Onko ketään käynyt pilkillä kyseisellä järvellä?? Mitä paikkoja suosittelisitte? Ja mitä pitäisi uittaa ;)?

Nismox

Joutsijärvi pilkkijärvenä on todella huono. Muutamia kertoja siellä käyneenä voin kertoa että, munat pataan reissut on enemmän kuin toden näköisiä.
Pientä lähes olematonta ahventa ja hyvällä tuurilla joku isompi joukkoon. Palus järvi, Pyhäjärvi ja Järventaustan pikku järvet onkin jo parempia pilkkipaikkoja. Rekitaival myös suosittu pilkkipaikkana, haastavana ja todella isojen ahventen takia jotka ovat siellä piukemmassa kuin pihka persiissä=)

-Nismox-

bituhuuli

Joops,kyllä parikertaa siel käytyy,mutta pientä siikaahankin joku on sieltä saanut... Kyllä sieltä varmasti kalaa tulisi kun tietäs paikat (= mutta pitänee varmaan suunnata tonne merelle ahlaisiin..

Nismox

Noo jos silakan kokosta siikaa nyt voi siiaksi kutsua=) Kyllä tuolla on oikeesti pilkkipaikat vähissä. Jos itse olisin sinne vielä menossa pilkille kokeilisin Sisälmysten lahden karikoita tai Neitsytkaria, ainoot ei kokeillut paikat pilkillä tuossa lammikossa ja tuosta Neitsytkariltahan löytyy ne järven suurimmat pohjan vaihtelut.

-Nismox-

Himopilkkijä89

Kerran oon tuolla ollut (kisassa) ja pientä ahventa tuli kohtalaisesti. Taisi jotain 3 kilon päällä olla saaliini ja sillä olin toinen. Tapsipilkkiä tuolloin tuli käytettyä. Jos en väärin muista niin kisapaikka oli jossain järven kaakkoispuolella. Kuulemma tuolla voittosaaliit 1-10kg eli joskus kyllä tulee ihan hyvinkin.

bituhuuli

Olin siellä perjantaina pilkillä ja kyllä kalaakin tuli ;) tammentilasta lähdin menemää sinne pitkälle :) tuli joku 10 100-200gramman ahventa.. ja paljon pienempää kerran kävi mormuskassa joku isompikin haistelemassa kalat tulivat n.1-2 metrin syvyydestä.. jäätä on todella paljon.. ei kellään karttaa ois kyseeselle järvelle? ;)