Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuulutteko seuroihin?

Started by riinu, March 23, 2003, 03:27:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riinu

Kiinnostaisi tietää kuulutteko johonkin kalastuseuraan ja toimitteko sen luottamustehtävissä tai jossain jaostossa? Itse vedän pientä seuraa (alle 100 jäsentä) ja kuulun rivijäsenenä toiseenkin seuraan.

Ja vinkkejä olisi kiva kuulla miten luottamustehtävän saisi vihdoin siirrettyä jolllekin toiselle  ;)
Kalaa kalaa kalaa kalaa.....

Reaper

Kuulun Pogostan Nykyttäjiin, mut enpä ole innostunu mihinkään toimenpiteisiin.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

paulinho

Jaakko

Mitä sitä turhia, kun on jo muutenki kalassa aina seuraa, kun on serkkupoika mukana.

Haugi

Kyllä kuulun(Oulun Kala Veikot)
Missään luottamustehtävissä tosin en ole.
- Haugi -

Tornio_River

fizuztaja

Kuulun Mäntsälän Kalakerhoon. Vedän nuorisotoimikuntaa, onkikilpailu toimikuntaa. Olen seuramme piirikokousedustaja, ja kuulun uudenmaan kalamiespiirin nuoriso toimikuntaan.

bellaht

joo kyllä kuulun iisalmen kalaklubiin enkä ole muuta kun jäsen mut jos klubi järjestää kilpailuja niin sit on tullut oltua puuha porukassa mukana

Anonymous

Kuulun kolmeen seuraan, yhteen sen vuoksi, että sillä on hyviä kalavesiä, perhokalastusseuraan, koska olen hommasta kiinnostunut ja kolmanteen sukuperinnön  vuoksi. Yhdessäkään en ole luottamustehtävissä.

Cordon -Mikko T-

Kuulun Tapiolan kalakerhoon, Lounais-saariston urheilukalastajiin ja Suomen kalamiesten keskusliittoon.
Kalastakaa järjellä, älkää ylimielisyydellä, ahneudella on kuuluisa loppu!

Kala_Kalle

kouvolan kalamiehet on seurani mun.

Narwi

Saarenkiertäjät Rauma.
Ei luottamustehtäviä mutta mikäs siinä vaikka olisikin?
"Kannattaa pyytää vaikkei saiskaan, sellainen kala lohi on"
-Freud, Marx, Engels & Jung - Viski ja naiset

Arza

kuulun Mikkelin uisteluseuraan Lake Trollersseihin :)

Malbo

Itse kuulun Nastolan pilkkiin

kaivo

Oulun Kala-Veikot. En ole kyllä todellakaan aktiivijäsen, jäsenmaksun maksan ja olen kerran vuodessa Maratonpilkeissä mukana. Tälle keväälle olisi vielä parit ahvenkisat, joista ainakin toiseen osallistun seuran nimissä.

Fabu

en kuulu, mutta ehkä liityn pian...

Jani2

Mä kuulun Helsingin perhokalastajiin, en ole mikään muu kuin tavallinen kävijä.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

peltzi

Salon Urheilukalastajat.... pitäisi liittyä perhokalastus seuraan heti kun sellainen löytyy jostain läheltä...

Pasi_Tuomainen

lippa_mies

enpä kuulu ja mulla on aina kala seuraa, serkku tai sitten siskon mies että ei tarvitse liittyä mihinkään ;).

Himopilkkijä89

Vammalan Uk seura, enkä ole koskaan asunut Vammalassa!

Vilppeli

HEKA eli hervanta kaukajärvi kalaseura. Mainio seura suosittelen kaikille! Kisoja talvisin pilkkikisoja, kesällä mato-onki kisoja ja uistelukirsoja. Mikä parasta, mainiot palkinnot. Olit sitten viimeinen tai ensimmäinen kaikki saa palkinnon. :wink:
Kalamies on eri mies!

lohen pyytäjä

Mää oon Limingan kalastajaseurassa.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Hemulisoturi

Toivalan Pilkkikerhoon kuulutaan  :-).