Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

loimijoen reissuraportit 2009

Started by ahti kiiski, May 18, 2009, 17:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ahti kiiski

Mitä on tullut,milloin,millä,paljonko ja mistä päin.Kuva olisi kiva.Tämä koskee kaikkia kalastusmuotoja.
-------------O N K I--------------

mika922

Vielä oo Loimijokeen päässyt kalastelemaan, mutta katsotaan kesällä... :wink: Ja lisäksi modet vois kyllä siirtää tän Länsi-Suomen keskustelualueelle.
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

ahti kiiski

Quote from: ahti kiiski on May 19, 2009, 14:39:06
Miksi tämä aihe siirrettiin onhan loimijokea Etelä-Suomessa(Vai senkö takia ,että sitä on edemmän siellä puolella? :-))

Itse kävin eilen ,vaikka ei sieltä kyllä mitään tullut.mato-ongella kokeilin tuolta Lamminkylän läheltä ,Jokioisilta.

Anteeksi tuo lainaus tossa.Painoin vahingossa lainaa vaikka olisi pitänyt muokkaa ,enkä huomannut.

Ihmevirveli

Voittekos kertoa paikkoja Loimijoelle Humppilan ja Jokioisten alueelta? Onko alueella koskipaikkoja? Mitä mieltä olette Myllynkulmasta Humppilassa?
Allekirjoituksia ei tueta.

ahti kiiski

Quote from: Ihmevirveli on May 19, 2009, 15:02:58
Voittekos kertoa paikkoja Loimijoelle Humppilan ja Jokioisten alueelta? Onko alueella koskipaikkoja? Mitä mieltä olette Myllynkulmasta Humppilassa?

Itse en ole siellä oikein käynyt ,mutta eikös Jokioisilla ole pato?Yks tuttu sai sieltä viime kesänä 3,2kg toutaimenen ,ja kai sieltä hyvin haukee tulee kans.Kireitä.

Toge

Päivää vaan kaikille!

Loimijoessa aletaan jo menemään kohti syksyä kovin, joten onkos tullut saalista?

Mulle ja kaverille yhden päivän session jälkeen seuraavanlaiset kalat. Itelleni tuo himpun verran isompi 5,6kg ja kaverille tuo 5,2kg