Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pilkkisaappaat "lämmitettävät"

Started by jarmoankka, December 07, 2009, 23:36:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarmoankka

Niin.... Ikuisena varpaat palelee, mies palelee- henkilönä alkanut miettiin jonkin sortin lämmityssysteemiä jaloille.

Kyseeseen kai tulisi joko "lämmitettävät sukat" tai joku lämpöpatruuna saappaan sisään.

Kysymykset:

Mitä?
Mistä?
Mihin hintaan?   sekä tärkein

OMAT KOKEMUKSET?   (eli älä vaan vinkkaa et tommoset "superlightwarm-tikut on hyviä" vaan vinkkejä omista kokeiluista!

Älä vastaa "osta kamikit, superwarmbuldogit tms..." sillä olen koekillut riittävän montaa "normi"saapasta vuorella, ilman...ihan kaiken.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Sakkeus

Kokeile Grabbereita.  http://www.scandinavianoutdoorstore.com/valmistajat/grabber/

Itse olen käyttänyt kovemmilla pakkasilla pilkkirukkasten sisällä ja todella toimivat! Huonona puolena se, että ovat kertakäyttöiset, mutta jos 6-9 tuntia saa lisämukavuutta pilkkijäälle, niin hintansa haukkuu. Vastaavia löytyy eri merkkisinäkin, vaan Grabber on ylivoimaisesti laadukkain. Muutamia "kopioitakin" olen kokeillut, vaan ne lämpenevät jos lämpenevät.
Voisin sulle yhden parin toimittaa, niin saat testata. Mulla on niitä AINA kaiken varalta :-) Laita privana yhteystiedot niin Kusti kuljettaa..
Jos ei netistä halua tilata, niin Yliopiston Apteekeista kannattaa kysellä, Oulussa ainakin taitaa olla valikoimassa....
Ei se ota jos ei annakkaan!

Pete

Tässä toinen paikka josta voi katsella itselleen sopivia lämmittimiä:
http://www.varuste.net/tuotteet2.asp?_id=5783&nimi=Jalanlämmittäjät

Ainakin noita sukkia kokeilleena ne toimivat kuten pitääkin.

Timpe

Tuollaiset sähköisesti lämmitettävät lämpöpohjalliset oikeastikkin jopa toimivat, itse hankin täältä saksasta työkenkiin moiset ja kyllä tyytyväinen hankintaani olen ollut, hintakaan ei päätä huimannut, maksoivat 20e/pari. Ladattavat akut piti tosin hankkia erikseen, ja niillä lämmittelee jalkoja n.7h

Tornio_River