Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

asiaa 1-luokan vavoista

Started by hauki haukka, November 16, 2010, 17:19:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hauki haukka

itse olen päättänyt hankkia 1-luokan heitto kalastussetin vaihtoehtoja olisivat nämä. Ehdotelkaa jos tiedätte jotain muita hyviä. Kriteerit : hinta max joku 100 e joustava hauen ja taimenen ahvenen kalastukseen, kela 1000 lukan simano taisiis ton kokosia keloja voi olla joku muu tunnettu esim: abu.

-Catana BX 180 L ja katana 1000 fa
-Catana BX 210 ML ja sama kela
-Shimano Alivio BX ja katana

kommen toikaa mitä mieltä olette seteistä

kuha kalle

Shimano on laatumerkki, jolla metsään ei pitäisi pahasti mennä.

En tiedä sitten, onko toi 1000 kela oikea koko, itse suosittelisin jotain kakstonnista, mutta sinä päätät. Kannattaa myös kokeilla miten setit sopivat käteen. Liian joustava vapa ei kannata olla, se pilaa kalastusnautinnon.

Omaa käyttökokemusta ei ole shimanoista, mutta hyvin harvat sanovat huonoksi. Joku, jolla käyttökokemusta voisi vielä lisätä arvokkaan mielipiteen.

Mitä siimaa olet ajatellut?
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

hauki haukka

onk 2500 kokonen kela liian iso näihin vapoihin. onk abul 1500-2000 kokosia keloja noi koot siis shimanon numeroita. onk alivost kokemuksii

kuha kalle

2500- tonninen ei ole yhtään liian iso, oikeastaan aika passelli perus haukikalastukseen.

Jos läheltäsi löytyy kalastus liike, kannattaa käydä kattomassa, ja kokeilemassa välineitä. Lisäksi syksyllä voi saada ihan mukavat alennukset.
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S