Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

10 minuutin pelit

Started by kuhelo 1, March 01, 2011, 16:42:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kuhelo 1

mistä sais eniten kalaa 10 minuutissa :? vinkkejä ja omia juttuja saa laittaa  auttakaa huonoo
TPPP TeamPilkkijänPilkkiPakki

Qkkeli

Well, vesistöjä on aika monta, joten mitään yksityisempiä ottipaikkoja on mahdotonta sanoa. 10 min pelit on vähän uhkapeliä, varsinkin jos on paljon pelaajia. "Varmoissa" paikoissa on tod.näk. eniten porukkaa, joten kaipa silloin vahvoilla on se, joka löytää 1-3 ensimmäisen reiän aikana ottipaikan jostain rauhallisemmalta alueelta. Tuuriakin kyllä tarttee hiukan näissä sprinttikisoissa, mutta niin sitä tarttee pitemmissäkin..  :wink:

pilkkiäijä

Olen tykännyt pelailla paljon noita 10min mappeja, sen takia että niitä pilkitään niin vähän joten niissä on aika helppo tehdä jopa uusia ME tuloksia.

Minulla on muutama ennätystulos, Merellä +4kg, Linlolla sama homma, Siika-Valkeiselta 9,8kg jne. Mielestäni mukavia pelailla vaikka kavereiden kanssa kun tulee paljon vaihtelua lyhyiden pelien ansiosta.
Olen kalastelijapoika!

Lape_

Silloin kun välillä haluan "pois verkosta", niin pelaan yksinpelejä/turnauksia pelkästään 10min peleinä. Niitä tulee välillä toivottua jopa verkkopeleihin, mutta eipä niitä siellä oikein näy. Jos vaikka itse laittaa vahingossa hostina 10min pelin niin heti sanotaan että aloita uudestaan. 
"Sormet jäässä, pakkassäässä..."