Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

syötit pilkkiin

Started by NOVA, February 04, 2012, 22:51:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NOVA

mistä noita kärpäsen toukkia ja surviaisia saa ostettua? kiitos jo etukäteen:)
perna pellossa ei ui affenia

Zalbeer

Kalastusvälineliikkeet, prismat, abc.t...
Zalbeer, created by nature

kuha kalle

Ite olen ostanut toukat tokmanneilta, survarit kalastusvälineliikkeistä.
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

Kipster

Myös motonetit tarjoaa toukkia pilkkijöille.

Eci

Melkein jokaiselta huoltoasemalta saa toukkia, esim. nesteeltä 1,20-1,50e purkki kärpäsen toukkia. Surviaiset sen verran erikoiskamaa että kalastustarvikeliikkeestä...Prismojen kalastusosastoilla on yleensä jääkaappi josta saa toukkia ja matoja. ABC:ltä saa yleensä huonoa kamaa, puolet kuolleita toukkia ja myyjä vaan valittaa että nämä nyt ei taida olla enää elossa mutta koita pärjätä, mitä helvetin pärjäämistä siinä on jos toukat on kuolleita ei niillä enää voi pilkkiä.
Ehkä otin, ehkä en!

Jjj

Täällä ainakin on Halpahallissa eräpuolella jääkaapissa kärpäsentoukkia, surviaisia, matoja ja muitakin toukkia joitten nimiä en nyt muista (jotain turboja tms). Kärpäsentoukkien hinta 1e/purkki ja surviaiset 2e/purkki.

kono96

Jo on halpoja survareita!  :-o

OG

Onks kukaan kokeillu värjätä toukkia itse? Välillä toimii punanen ja ruskee toukka sekasin paremmin ku punanen yksin. Toimiskohan kiiltävät toukat hyvin. Sen väriset mitä kiiltomadot on ? Aattelin, että semmonen värjäys onnistuis helposti. Voiskohan niillä saada mitään ? Mites porukan omat toukat? Onko tullu kasvatettua purkissa?

Zalbeer

Quote from: OG on February 06, 2012, 10:33:56
Onks kukaan kokeillu värjätä toukkia itse? Välillä toimii punanen ja ruskee toukka sekasin paremmin ku punanen yksin. Toimiskohan kiiltävät toukat hyvin. Sen väriset mitä kiiltomadot on ? Aattelin, että semmonen värjäys onnistuis helposti. Voiskohan niillä saada mitään ? Mites porukan omat toukat? Onko tullu kasvatettua purkissa?
Lukaseppas täältä lisää..
Zalbeer, created by nature