Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

vaappu aihiot

Started by tyhjän soutaja96, May 10, 2012, 18:49:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tyhjän soutaja96

tietäiskö joku mistä sais ostettua vaappu aihioita kun netistä ei löytyny semmosta mallia mitä oisin halunnu. :-o

Mr Ponu

Minkälaista aihiota haet ? Samfishingillä ja Rialinnasssa on useita malleja. Kalastus.comissa ja Kalamies.comissa on välillä myytävänä pienvalmistajien aihioita.  Jos ei löydy mieleistä, joudut tekemään itse.

tyhjän soutaja96

no semmosta vähän JAN-vaapun tyylistä aihiota olisin etsimässä.

Tomi

Teem oma malli...testaat ja jos on hyvä niin lähetä sorvaajalle. Helppoa, mutta siistiä  :mrgreen:
Noin minä itse tein.
Hyvän uistimen tunnusmerkki on se, että se on märkä.

Mikko_-Procyon-

Montaako aihiota olet vailla? Mulla on tuo yksi lohirunko sorvattuna, jota ei oikein enää jaksaisi tehdä... Yksittäiskappaleita voin myydä, esim. hintaan 1.5e/kpl pienempi (olisikohan n. 65mm) ja 2e/kpl isompi (veikataan 83mm). Aihiosta saa ERITTÄIN hyvin vauhtia ja virtaa kestäviä lohivaappuja, joiden uintia saa säädettyä todella laajalla skaalalla. Kehitetty pääasiassa Kokemäenjoen kalastukseen, mutta toimii kyllä muuallakin. Vauhdinkestosta yksi käyttäjäkommentti oli, että "ajettiin tulviva Arantilankoski moottorilla ylös, eikä se vaappu noussut pinnalle edes siinä kyydissä".  :-D    Valmiista vaapusta löytyi jonkun uploadaama kuva: http://www.flickr.com/photos/28152010@N00/239348098/      (ei ole minun lataama, koska en flickriä ole koskaan käyttänyt.. ja nuo vaaput on aika spesiaaliväreillä tehty, joista yksi on hologrammilla modattu yrityksen mainosväreihin tehty vaappu).
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

sorvari

moro mulla löytys jonkunlaisia valmiita aihioita. käyppä minun sivuilla (hesevaaput) katsomassa kiinnostaako..

ZiMMU

Joko löysit mieleisiä aihioita?
Mulla vois olla paria erilaista mistä voisin luopua.