Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Suurin kuha

Started by Anonymous, July 07, 2003, 13:53:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

eli mikä on suurin kuhanne?

Masa

Eipä tällä paljoa kehuta mut jonkuhan se on pohjat laitettava... 1750g...
Luulisin...

Anonymous

On se aika hyvin, mun enkka on 1,390kg:tä, tosin olen saanutkin vain kaks kuhaa eka paino 0,550kg:tä ja toka oli sit toi mun enkka. Oletteko ihmetellyt sitä että kuha tulee perässä kuin märkä rätti. Ei niin ku pistä yhtään vastaan...

Vesku

Itse kun sain ensimmäisen kuhani, joka oli 2,5kg, niin lähes haaviin asti kuvittelin vedestä nousevan pelkän heinäpaalin. Totuus paljastui vasta veneen vieressä, mutta äkkiä vaan haaviin. Ei tosiaan mikään kalamiehen unelma mitä taisteluun tulee. Puolen kilon puikulahauki pesee tuommoisen kuhan mennen tullen.

-Aloittelijakin voi onnistua iskemään tytön. Mutta eroon pääsyssä tarvitaankin jo kokenutta miestä-

haukka

meikäläisen suurin kuha tuli kaks vuotta sitten lohjanjärvestä... painoa oli vanhukselle kertynyt 7.15kg... kala tuli vielä uistelukisoissa ja voittohan sillä irtosi  :D

Jigi

Suurin kuha on vain 850g uistelemalla. Tuli Kaverin tekemällä seepran värisellä uistimellä. En muista minkä merkkisestä uistimesta on otettu mallia, mutta siinä on sellainen satulamallinen leukaläppä.

Anonymous

meikäläisen suurin kuha tuli kaks vuotta sitten lohjanjärvestä... painoa oli vanhukselle kertynyt 7.15kg... kala tuli vielä uistelukisoissa ja voittohan sillä irtosi  :D

Mistä päin Lohjanjärveä sait ison kuhasi?? Olen saanut isoimman kuhani pari viikkoa sitten Lohjanjärven isoltaselältä, painoa oli n. 3kg
;)

Anonymous

siis toi äskeinen oli haukalle :)

HerraHame

n. 1,5kg *häpeää* ei ole isoja tullut mutta paljon  :D tänä keväänä n.150 mittakuhaa
Mo~

Mikko_-Procyon-

Se on vieläkin sen 2,3kg. Oulujärven kuhaksi ihan mukavan kokoinen. Procyon luresia se söi.. :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

epa

se on edelleen se 3kg jigikuha mereltä. eipä paljoa hanttiin laitanut, toisinkuin eilen, kyrörsjärvellä kuhaa uisteltaessa, n.1,5kg laitto yllättävänkin paljon vastaan, haueksi luulin

Anonymous

Oliko kisat Lohjanjärven kuhauistajat?

Mah

Sipoon ympäristöstä on uistelemalla noussu 3kg kuha joka nappas siniseen jesseen just ku olin kelaamassa ylös ja siimaa jäljellä pari kolme metrii.

bart.sim

vetämällä 79cm 5,076kg merimetsoon otti

Hata

Mun suurin kuhani on naurettavan pieni: 400 g ja 44 cm. Onneksi mitallinen jotta sen pystyi syömään ^^.

T:Hata

haukka

se 7.15kg tuli isolta selältä läheltä paratiisisaaria... kisa ei ollu kuhauistaja vaan Filmax uistelu 2vuotta sitten... kohta taas sama kisa edessä... toivottavasti käy paremmin ku kuhauistajas... kyl otti päähän ku kalat oli 39-39.9cm ja alamitta 40cm... 20 kalaa meni noihin raameihin ja takas järveen... vaan 3 yli >:(

willow

Eilen 3.63 kg kuha. Nous kerralla rekordit kunnolla..!  :)
Oli miten oli, mutta kyllä näin on

Miihkali

2,6 kg viime kesänä

Mä mies

Uistlemalla räsäsellä 1.6kg.
Tuli muuten tänä kesänä.

TopiTheTrout

1.25 kg Längelmäven kirjaanselältä, kelta/valkoinen emma!

Jesse^

En sitäkään kalaa ole vielä kerinnyt yrittää...:(
Kalastus ei ole harrastus, vaan elinehto.

Anonymous

N. 1,5kg Kirjaanselkä,Längelmävesi ;)

Anonymous

Sain kerran kaverin kans. Luultiin sitä ensin pieneksi haueksi kun se oli lähellä venettä se alkoi vetää ja kyl me se saatii ylös 2,8kg se on mun ainut kuha.

Kalsastaja

QuoteOletteko ihmetellyt sitä että kuha tulee perässä kuin märkä rätti. Ei niin ku pistä yhtään vastaan...
Missä oikein kävit kalassa... Töölön Lahdella? Sielä ne tulee ihan löysinä kunhan kelaat vaan... kylläne kuhat vavan taittaa oikein kunnolla vaikka ois vaan 1.5 kg. mun isoin on 3.6 ja se pisti kyllä kunnolla hanttiin
Kalaa tulee aina, ja voi tulla enemmänkin! ;)

Salmo

~2,5kg Näsijärvestä kesällä 2002. Tälle maistui n. 7cm Karsimax (ahvenkuvio) -vaappu.

Tänä kesänä, erityisesti loppu kesänä, kuhastus on jäänyt todella vähiin, muutaman kerran käynyt. 1250g suurin.

fizuman90

Mikä on isoin kuha, minkä oot saanu?
Mun on 2,4kg. :D

edit: otsikko

visa

Heittämällä 1,15kg, pilkkimällä 0,6kg ja uistelemalla 2,5kg :) Tarkoititko että pelkästään heittämällä vai kaikilla kalastusmuodoilla? Jos vaan heittämällä niin sitten tämä on kyllä oikeassa paikassa...

fizuman90

joo siis heittämällä  :D

Peksim

Laitetaankos vaikka tietoa että millä tuli ja mistä, ettei mene huutoäänestykseksi ja napsahda lukkoa.
Mun suurin heittelemällä saatu kuha painoi 1,05kg, vieheenä toimi neonvihreä toukkajigi ja paikkana Särkisalo. ;)
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Jere.k

mun isoin kuha heittelemällä oli 2,6kg ja paikka oli varkaudessa pirtin virta ja vieheenä keltainen 12cm toukka jigi.
hassu tapaus sinänsä koska kuha oli selästä kiinni ja koukku oli puoliksi katki:) :)