Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Lappiin kalaan?

Started by Asseri88, April 24, 2004, 14:00:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asseri88

Osaistitteko suositella jotain hyviä lohi,harri,taimen jokia tenon lähistöltä, tai muuten pohjois lapista. Olis kesällä tarkotus sinne päin lähteä...   ;)

taimen

Noh, Teno ite on hyvä harri- ja lohijoki...
Sitte enontekiön aluella on kans hyvät harrimestat.

mikko78

Inarinjoki on kuulemma hyvä paikka itse en ole sielä käynyt mutta juttelin viimmekesänä jäämeren rannalla (vesisaaressa) inarilaisen nuoren miehan kanssa ja hän kehui inarinjokea uskoisin sen olevan kokeilemisen arvoinen paikka.

Itse oli viimmekesänä Kairijoella josta tuli pientä harria ja taimenta. Kaveri sai yhen mitta taimenen ja yks porukka sai muutaman mitta taimenen.

Tänä kesänä taidan itse suunnistaa nuorttijoelle kokeilemaan taimenta.
KALASTUKSEEN käytettyä aikaa EI vähennetä miehen elinajasta

kaivo

Arto Kojon laatima laajempi Lapin kalastustietopaketti löytyy täältä: http://fff.neutech.fi/Lapland/

Anonymous

Käyppäs kurkkaamassa Vetsikkojokea. Siellä pitäis olla hyvin ja hyvänkokoista harria, ja taimenta.
Paikoin hankala kalastettava, ja kävelymatka on pitkä, mutta varsin rauhassa saapi sitten vastapainoksi kalastaa :)

-AP

Ville12

Vetsikko joki siis jos meinaat tenon sivujokea eihän siinä saa ns. ulko paikka kuntalaiset kalastaa tai ei ainakaan utsijoessa saa. pitäisi olla mökki (kuten meillä) siellä.