Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Florida

Started by kalamiesKai, December 22, 2004, 19:32:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalamiesKai

Onko kukaan käynyt Floridassa kalastamassa?
itse olen menossa Floridaan lomalle ja ajattelin kalastaa siellä jossain meressä. Tietääkö kukaan Floridan kalastusluvista jotain? kiitos.

Anonymous

Olen käynnyt Floridassa jokusen kerran kalassa ja kalaahan sieltä tulee vähän eri malliin kuin täällä. Jos menet järjestetylle kalareissulle niin et tarvitse mitään lupia. Kalastus on noilla reissuilla vähän kun pilkkimistä, syöttinä käytetään vaan täkykalaa, lasketaan siima veteen ja annetaan veneen ajelehtia kohti rannikkoa. kaiken näköistä ja kokoista kalaa voi tulla. Jos menet itsekseen kalastamaan tarvitset luvan, jonka voi ostaa monien liikkeitten urheiluosastolta. Ostat joko suolaisen- tai makean veden luvan, riippuu kalastatko merellä vai järvessä. Itsellä paras kalareissu oli kun oltiin Key Westillä kalassa, vuokrattiin vene sieltä jenkki kaverin kanssa ja mentiin kalaan. Kalaa tuli tosi hyvin ja isoja. Kalastus piti lopettaa kun vasara hai katkaisin vavan ja tuulikin rupesi yltymään.
Kannattaa käydä kalassa siellä, koska olet menossa? Itse menen taas tammikuun alussa ja tarkoitus olisi kalastaa koko ajan saa vaimo hoitaa sukuloinnin.

KalamiesKai

Kiitos :) selvä juttu. Itse olen menossa tammikuun puolessa välissä ja tarkotuksena olisi olla viikko siellä.
Key westiin kalaan

ollifl

Ottakaa yhteytta kun ensi kerralla olette taallapain, olen asunut taalla noin 23 vuotta ja tunnen kalavedet aika hyvin.

Olli
[email protected]
"...did you ever    
stand and shiver    
   just because    
you were looking    
         at a river?"    by Ramblin Jack Elliott.

Anonymous

Moi

Tulen luultavasti kahden vuoden kuluttua seuraavan kerran. Meillä kun on ollut tapana käydä joka toinen vuosi sukuloimassa sielläpäin. Ja tuskin minä mitään muuta siellä teen kun kalastan.