Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

millä vieheillä voisi tulla kalaa kanarian saarilta??

Started by Anonymous, January 17, 2005, 15:25:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

olen menossa puerto ricoon helmikuussa ja otan virvelin sinne mukaan joten minkälaisilla vieheillä voisi tulla sieltä kalaa :?:  :?:  -tomiz-

suspi

Mie1

No ulkomailla kun olen käynyt,niin ainakin olen nähnyt esim. Kreikassa Kreetan saarella,kun miehet kalastavat silleen,että he haavivat ensin merestä pienen kalan täkyksi ja sitten kiinnittävät sen koukkuun(isoon=täkyonginta) ja heittävät sen sitten kädellään sinne pitkälle pyytämään isompaa kalaa.
Tiedä sitten miten tuo tekniikka toimii.. :wink:
Toivottavasti sait jotain selvää tuosta...:D
...mutta vieheistä en oikein osaa sanoa mitään.
Kannattaa käydä jos ko. matkakohteessa on kalastukauppoja,niin kattot vähän sieltä minkä moisia vieheitä siellä myydään.

Kireitä siimoja ja hyvää matkaa!!!

Tyrskyturskaaja

No, joku perusviehe mallia AbuGarcian Toby tai vastaava suikeanpuikea pitkällelentävä mutta kuitenkin uiva viehe. Värillä hopea koettaisin itse.
Pete / Tyrskyturska Team

Merimetso

Oot jo käyny siellä mut muille tiedoks ett sinne ei virveleitä kannata mukaan ottaa lentokoneessa hukku ja kuukauden tai parin päästä tuli postissa kotiin helsinkiin :-D

(yksi hymiö riittää ,kiitos)

Koskenkylänjoki

Meitsillä on tullut tail dancerilla (12 cm, sininen) tärppi, samoin myös tuolla Krokodililla, väriä en muista enää.
I'm back.

mikarim

Uskaltaakohan tuolla edes kalastaa, kun vieheeseen voi tarttua mikä vaan syvän meren hirviö joka voi vielä olla myrkyllinenkin? :-D Itse olen lähdössä kuukauden päästä Kreikkaan ja mielessä kävi kalastus, mutta taitaa jäädä ajan vähyyden takia kokematta.