Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

mitä kirjolohelle

Started by Anonymous, January 20, 2005, 17:04:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

olen kyllä sen verran utelias että kysyn mitä te itte käytäny

Reaper

Kieliasussa parannettavaa...

Käytetään mitä? Ja tästä kirjolohestakin on tehty nyt niin monta uutta threadia, että tuolta kyllä löytyy, kun kehtaisi vaivautua etsimään.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Monni

Quote from: ReaperKieliasussa parannettavaa...

Käytetään mitä? Ja tästä kirjolohestakin on tehty nyt niin monta uutta threadia, että tuolta kyllä löytyy, kun kehtaisi vaivautua etsimään.

Asiaa puhut, on tästä aiheesta jo niin monia keskusteluja...

Itse olen käyttänyt vaappuinani Rapalan pieniä ampulansseja, ja joskus lippoja...  :wink:
Poltinkoski

Juggis

http://koti.mbnet.fi/juggiis/syksya/kirret1.jpg

Luotan lähes aina kirrenkalastuksessa Salmo Hornet -vaappuihin (kuvassa) hyvällä menestyksellä.
Paras syötti on se siellä siiman päässä...

puolisukeltaja6

Miksi et linkitä kuvaa suoraan tänne?

Petri

Salmo hornetin 4cm syvänne malliin minäkin luotan. Pyytää loistavasti ja on edullinen. Uppoavat mallit myös helppoja heitettäviä. Myös n. 3cm pinkie on hyvä vaappu kirjolohen vetouisteluun, heittoon vähän turhan kevyt. Lipoista pitää mainita ainakin lotto ja loket.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Peliqtio

Vieras. Miljoonapilkkiinkö menossa? Jos niin sitten suosittelen aluksi tasuria, ja jos ei siihen nappaa parissa minutissa, niin kannattaa vaihtaa mormyskään, koska kirre muuttuu varovaiseksi, eikä nappaa niin helposti. Sama pätee muussa pilkinnässä, tosin koukkuun voi laittaa esim.Power Bite-tahnaa syönnin parantamiseksi.

Kesällä taas itse suosin spinflugalla heitettyä tummaa/mustaa putkiperhoa. Sillä kyllä "kirreä" nousee riittämiin. Jos et ole spinfluga miehiä, niin suosittelen esim. Rapalan CountDownia, Orginalia, Joinedia, leechejä(MA-leech)koko 2-9cm. Asia riippuu niin paljon vuodenajasta, kalastuspaikasta, kuin säästäkin.
-Kaikki koneet toimivat savulla, kun savu tulee ulos, kone ei enää toimi-

Paina tästä, jos vain uskallat!