Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Fly fishing simulator...

Started by Pohjolan äijä, February 17, 2005, 21:51:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pohjolan äijä

Oli uusimmassa Pohjolan Perhokalastajassa juttu tästä ko. pelistä, joten pitihän sitä kokeilla.
MAHTAVA PELI!!! Kertakaikkiaan jos tykkää perhokalastuksesta, niin tästä ei pääse irti...
käykää lataamassa ilmainen demo osoitteessa: www.flysim.com
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle EI!

Kalaboi

Asiasta ollu keskustelua Pääosin kylläkin vain tyyliin "mistä saan kokoversion" mm:
http://www.kalassa.net/forum/viewtopic.php?t=9022

Itse pidän pelistä, mutta harmittaa kun ei saa kun pieniä puronierijöitä. Eikä ole luottokorttia kokoversioon.

Pohjolan äijä

Joo huomasin itsekkin.. Sama vika on rahikaisella.. ei luottokorttia --> ei koko versiota :cry:

Ebi

Ostin äsken koko pelin ja täytyy sanoa että hyvin on tehty. Alkuun pääsee suht nopeesti eteenpäin ja tiettyä yksinkertaisuuttakin on mutta aidon tuntuinen on. Kaloja näkyy makeesti virrassa ja jos ne ei käy pinnassa niin ne saa ottamaan nymffiin. Sain jo toisesta joesta 2,2 kg taimenen.. :P  :P
ei sen väliä saanko tai olen saamatta...  MITÄH!

Kalaboi

Ai, että!! Olisipa munkin porukoilla luottokortti :D pääsis itekki narrailee niitä taimenia!! On niin hyvä peli :D

Pohjolan äijä

Quote from: EbiOstin äsken koko pelin ja täytyy sanoa että hyvin on tehty. Alkuun pääsee suht nopeesti eteenpäin ja tiettyä yksinkertaisuuttakin on mutta aidon tuntuinen on. Kaloja näkyy makeesti virrassa ja jos ne ei käy pinnassa niin ne saa ottamaan nymffiin. Sain jo toisesta joesta 2,2 kg taimenen.. :P  :P

Joo mulla on kans tuo koko peli... aivan loistavaa talvi iltojen rattoa...
mulla on suurin kala tällä hetkellä 7.8kg kirjolohi.. ne suurimmat tahtoo aina katkoa siimat, ku mun hiiri tahtoo temppuilla.

Ebi

Mulla kans pätkii toi hiiri ja heittelee siimaa välillä minne sattuu. Väsytystilanteissa aika huono... En ole vielä päässyt läpi sitä kolmatta jokea missä pitää saada yhdellä reissulla se oliks se nyt yli 13 kiloa kalaa... Mites sulla?

Masakeri

Latasin myös tuon ja ajattelin kokoversion tilata.
Onko tietoa voiko vaikeusastetta lisätä?
Ken koskea kapsahtaa se lovelle lopsahtaa.;)

Ebi

Ei mun mielestä voi. Tosin tavoitteita ei ole saavutettu vielä parissa viimeisessä joessa, joten intoa riittää vielä. Tosin latasin pelin työkoneelle ja se aiheuttaa ristiriitaa kun noi työasiat ei tunnu enää kovin kinnostavilta... :roll:

Pohjolan äijä

Kaikki joet on läpi.. päivityksiä odottelen... joo parhaalla reissulla 35kg kalaa.. viimesestä joesta...

Danhua

Eikö tuota peliä saa mitenkää suomeen myyntiin? Ois nii mahtava pelata!

Pohjolan äijä

Quote from: DanhuaEikö tuota peliä saa mitenkää suomeen myyntiin? Ois nii mahtava pelata!

Saahan sen ku ostaa netistä..  Kun maksu on suoritettu, niin saat koodin sähköpostiisi, millä voit sitten aktivoida pelin kokoversioksi.

Wamba

Mullakin on koko peli ja isoin taimen on tällä hetkellä 2.6kg :lol:  ja Ei sitä peli tarvitse ostaa ellei halua....  :idea:  :lol:
Se mikä ei tapa nii sattuu aivan s******sti...!!!