Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Uivatko Bilteman lipat?

Started by Siikapossu, July 21, 2006, 15:27:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siikapossu

Onko kukaan hommannut Biltemasta sitä 30 lipan sarjaa? Hinta oli vissiin 16 ekua.
    Ajattelin ostaa mutta en uskaltanut koska jos ne ei pyörikään niin sitten ottaa päähän...

Onko kokemuksia? Pyöriikö?

puolisukeltaja6

En itse tiedä ko. lipoista, mutta jos eivät toimi ja olet näppärä käsistäsi, voit viritellä ne toimimaan. Hinta kuitenkin tuntuu aika halvalta, joten itse en ostaisi.

kaivo

Tässä http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=12131.0 aiemmassa aiheessa on muutamia asiallisiakin kommentteja Bilteman lipoista.

Joe _

Ostin neljän lipan biltema sarjan ja kaikki lipat pyöri hyvin (millään lipoista ei ainuttakaan kalaa) :?

ara_1

kyllä niillä varmasti kalaa saa jos jaksaa yrittää.Ota huomioon,että kala ei aina syö :wink:
Hauestaja ;)

Tosimies

mulla ei ainakaa mikään uinu enneko viritin niitä iskän kanssa yhen illan sitte rupes kalaaki nouseen :mrgreen:

Himopilkkijä89

20 niistä ui todella hyvin, ja kaikilla niistä joilla olen koittanut, on myöskin kalaa tullut, mm. 2,2 kg hauki. 10 lipoista on sellaisia paksuempia ja ne eivät ui ollenkaan. Kuitenkin 30 lipan sarja ehdottomasti hintansa väärti( 16,90 €)

Lurppa

Joe, kuten joku sano niin se riippuu vaan millä mielellä kala syö.

Itte huomasin pari päivää sitte mökillä, että kun on pohjois tuuli niin kala ei syöny ollenkaa..
Uistelin saimaalla ja käytin useita eri vieheitä, sekä heittelin kaislikossa mutta ei mitää...

Saatto kyl olla sattumaaki vaan ettei fisut halunnu syödä, ettei tuuli vaikuttanu mitään
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!