Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Millä sais simojärveltä taimenta?

Started by simojärvi, July 26, 2006, 09:07:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simojärvi

Kertokaa nyt hyvät ihmiset millä sitä simojärvestä saa aimenta ja mistä paikkaa?

simojärvi

eikö teistä kukaan muka kalasta simojärvellä vai onko ne asiat niin valtion salaisuuksia :x

bosso__

http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=12791.0
Tuosta on keskusteltu jo jonkin verran tälle kesää

Onko porukka tulossa Kultaseen Taimeneen perjantaina? ITse joudun harmikseni jättämään kisan tällä kertaa, mutta Korvajokisuulla paistan lättyjä kisailijoille.
Kuuluisia viimeisiä sanoja: Ota vaan sormin pois se koukku sieltä hauenkidasta, on se jo kuollut...

Knucklehead-78

Minä oisin tullut kitkuttaan mutta Ivalojoen reissu tuli päällekkäin.... Minkälainen muuten oli saalis siinä uistelukilpailussa n.3viikkoa sitten? Isäukko ja sen veli oli siellä vetämässä mutta Iitin uistimeen pinnasta iskenyt lokki oli ainut saalis! Hurjia väsytyskuvia kun siima on 70m. suoraan taivaalle :-o

moppe

onko tämä korvajokisuun lähtöpaikka se soppanan leirintä alueen ranta? isoveli ja kaveri on menossa kilpailuun...

simojärvi

olen tulossa uisteluihin. meillä on mökki simojärvellä. ei vain ole tullu käytyä kalassa siellä isolla puolen ku mökki on siellä pikkupuolella. nyt kaveri osti isomman veneen, niin ei mene koko iltaa ku ajelee sinne isolle selälle. mulla on jessejä joissakin väreissä ja jotaki lusikoita ja tietenki rapalan vaappuja mutta oisin ollu kiinnostunu josko jollaki ois ollu ehdotuksia tai kokemuksi.

bosso__

Quote from: Knucklehead-78 on July 26, 2006, 18:29:59
Minä oisin tullut kitkuttaan mutta Ivalojoen reissu tuli päällekkäin.... Minkälainen muuten oli saalis siinä uistelukilpailussa n.3viikkoa sitten? Isäukko ja sen veli oli siellä vetämässä mutta Iitin uistimeen pinnasta iskenyt lokki oli ainut saalis! Hurjia väsytyskuvia kun siima on 70m. suoraan taivaalle :-o

Yks taimen tuli kisassa. Oli n.1,5 kg, kilvan loputtua ranassa näkyi tosi hienoja taimenenhyppyjä, oli aika hienon näköstä.

"onko tämä korvajokisuun lähtöpaikka se soppanan leirintä alueen ranta? isoveli ja kaveri on menossa kilpailuun..."

Ei vaan Soppanan leirintäalue on Yli-Soppananjärven rannalla.
Tuossa linkki alueen karttaan
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?cx=3514986&cy=7330226&scale=80000&lang=FI

Kuuluisia viimeisiä sanoja: Ota vaan sormin pois se koukku sieltä hauenkidasta, on se jo kuollut...

simojärvi

kyllähän jotku kuuluu saavan niitä taimeni kesän aikana paljonki mutta noissa kisoissa ne tahtoo olla aika harvinaisia ku on niin monta venettä hämmentämässä. vähän niinku tuuri peliä :-) mökki naapuri voitti sen kisan vuonna 2000 tai sinne päin ja ei muina vuosina ole saanu mitään mainittavaa. on jo kuitenki osallistunu varmaan aikojen alusta

simojärvi

kaveri sai muuten sieltä pajuselältä taimenen husky jerkillä mutta oli alamittanen. pari viikkoa sitten

moppe

no missä tämä korvajokisuun lähtöpaikka sitte on?

bosso__

Quote from: moppe on July 27, 2006, 06:31:20
no missä tämä korvajokisuun lähtöpaikka sitte on?

Voi Allahin kuva. Moppe oot vuokrannu mökin kahen kilometrin päästä Korvajokisuuta etkä tiiä paikkaa. Elikkäs ajelet sitä Isovaaran tietä vielä pohjoseen siitä Väliojalta ja sitte siitä poroaijalta käännyt vasemmalle... Katellaahan taas

moppe

kyllä mä tiesin sen lähtöpaikan  8-) kilometri siitä tulee matkaa ku oikasee metän poikki! :-D

bosso__

menikö pitkään ku kävelittä ja saittako välineet takasi?  :lol: Oli aika mielenkiintonen se ukon polvi jota se siinä notskilla esitteli...

simojärvi

tuli käytyä souteleen, mutta ei tullu mitään muutako pari ahventa. onko jollaki tietoa millä uistimilla/värillä ne niitä kaloja napsi ku pyörittiin kuitenki ihan otti paikoilla isollaselällä? :?