Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalastus/ulkoiluasut

Started by Räpeltäjä, July 28, 2006, 09:59:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Räpeltäjä

Tilasin Erätukulta Jahti Jakt Pro asupaketin. Maksoin 199.00. Hirveesti tulee kaikenmaailman kylkiäisiä mukana.
Oliko hyvä ostos? Onko muilla kokemuksia kyseisestä asusta .Jos on niin millaisia? Voiko varsinainen tuote olla hyvä jos on noin paljon ns. kylkiäisiä mukana.....?

lohen pyytäjä

Quote from: Räpeltäjä on July 28, 2006, 09:59:59
Tilasin Erätukulta Jahti Jakt Pro asupaketin. Maksoin 199.00. Hirveesti tulee kaikenmaailman kylkiäisiä mukana.
Oliko hyvä ostos? Onko muilla kokemuksia kyseisestä asusta .Jos on niin millaisia? Voiko varsinainen tuote olla hyvä jos on noin paljon ns. kylkiäisiä mukana.....?

Tuosta puvusta ei mene vesikään läpi ja tuuli ei mee läpi . Oli minun mielestäni hyvä ostos. Mulla ei oo kokemusta vielä ainakaan tuosta puvasta,ku ei ole 150kokoa.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Sir.Milo

Itselläni on se ensimmäinen versio muutaman vuoden takaa.
Sadetta piti 100% ja tuulta ihan hyvin.
Toi mun takki painaa aika paljon, mutta sen uusimman pitäis olla "keveämpi".
Ja mitä mä kattelin metsästäjä lehdestä niin siihen tulee niin prkl kaupantekijäisii, ettei voi paljoo hävii, vaikket tykkäiskään itse puvusta.

"Hyvä ostos" varmasti on, vaikkei välttämättä testivoittaja olisiskaan.

pumpkinca

Itse tyydyin ihan vedenpitävään maastopukuun hintaa 19.90€.=) syksyksi ja uistelureissuille sitten kelluntahaalari.

Räpeltäjä

Pukupaketti tuli luvattuna aikana . On muuten tosi hyvä. Kummasti ne vaan siellä sekoilee kun paketissa oli paljon muutakin kuin esitteessä oli ilmoitettu. Hyvä ostos joka suhteessa.

Jussi_

Quote from: lohen pyytäjä on July 28, 2006, 10:12:39

Tuosta puvusta ei mene vesikään läpi ja tuuli ei mee läpi . Oli minun mielestäni hyvä ostos. Mulla ei oo kokemusta vielä ainakaan tuosta puvasta,ku ei ole 150kokoa.
OT: Nyt pitäs löytyä myös koot lapsille..

Räpeltäjä

Jaskalle vastaisin:
Kohdallani Erätukku on toiminut hyvin.Ei mitään valittamista . Tilaan varmaan lisääkin.Tuotteet oli niinkuin pitikin. Tilausvahvistus tuli ajallaan ja paketti oli postissa kolmessa viikossa niinkuin oli luvattu.Maksoin tuotteet verkkopankilla .Ainahan niitä valittajia löytyy joka asiassa.... :-D

jaska74

itsekkin katselin vähän sillä silmällä tuota jahti jak air-tex pukua, mutta pikaisen googlettelun tuloksena 35 ihmistä haukkuu ja 3 kehuu niin itse en viitsi edes yrittää, koska liike on parinkymmenen kilsan päässä niin menen käymään siellä...

haukka-1

Mulla on pari vuotta vanha puku ja siihen ostokseen oon todella tyytyväinen on tulllut mettällä testattuu ja myös pilkillä ja veden pitävyys on tosi hyvä kun oltiin toissa vuonna peura mettällä tuli tiputtua ojaan munia myöten ainoot mitkä kastu oli saappaat muuten oli aivan kuiva, muuta ainut ikävä asia siinä on että se oli aika painava.Se on täysin kyllä aivan siitä kiinni missä sitä pukua käyttää ja ei yksi puku voi sopia kaikkiin olosuhteisiin ja toimintaan. Jos tässä nyt pitäis vielä mainita niin aivan ostamisen arvoinen puku ja kaupan päällisetkin on olleet ahkerassa käytössä.