Jättitrampoliinit :D

Started by ´Matziki`, July 01, 2005, 11:06:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

´Matziki`

ketkä kaikki omistaa ja minkälaisia temppuja lähtee mulla menee voltti eteen, taakse ja sivulle kierteellä ja ilman  :D
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

Joona90

Meillä on trampa,ja temppuja ei taida mennä volteista ku normivoltti...
Tässä olen kun en muuta voi...

tormentor

itellä on ''tramppis''....eteen voltti lähtee....

IronMaiden

En tajua ku nykyään kaikilla on semmonen iso trampoliini mis on siniset reunukset  :shock:   Mitä hittoo semmosella tekee? Hyppiä vaa jalat irti.

Trampoliini

juu meilläki on sellanen. Voltti eteen ja taakse. kierre voltti eteen ja taakse. asteita 900 ja cork 360 kaikenlaista, mut nyt hajos selkä siinä

Eräjormat

miten tää muka liittyy kalastukseen ? :?
SaaMamiES!!! :wink:

käy reenistä ku vetää kalaa sen minkä jaksaa...

Peksim

Quote from: Eräjormatmiten tää muka liittyy kalastukseen ? :?
No ei sitten mitenkään, joten sen takia tämä onkin täällä "Sekalaista juttua" osiossa. Ja tänne se kuuluukin.!
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Anonymous

Melkosen turhia ja vaarallisia. Monet on niin jo päässeet pöyrätuoliin.  :?

Monni

Quote from: AnonymousMelkosen turhia ja vaarallisia. Monet on niin jo päässeet pöyrätuoliin.  :?

Juu oli sitten mun viesti en taas huomannu logata.
Poltinkoski

marabou

Mun yhel tutul meni leuka ja toisella niskat mut ei onneks kuollu.

kalastaja_94

Aika vanha topic mutta ei vitti uutta alottaa. trampoliini on ja on siinä monesti selkä menny ja niskoillenki oon kerran tippunu. Eteenpäin ja taaksepäin voltit menee helposti. ja paljon muitaki temppuja

Tro

Kuulemma 15 minuutin pomppiminen tollasella trampoliinilla on jo kova suoritus jos päivittäin pompahtelee. Meille piti joskus muinoin tällänen hankkia, mutta eipähän tullu hankittua hoitolapsien takia (äite perhepäivähoitaja). Äiten mielestä turhan vaarallinen vehje. Onhan tälläsellä kuitenkin kavereitten tykönä tullu pompittua. Ihan kiva vehjehän tää on loppujen lopuks..

Pro Pilkkijä

Tommosethan on ihan tappovehkeitä! Mulla revähti kylkiluitten välinen lihas, ja rintalastaan tuli jotain pysyvää häikkää.
Ja silti aina kavereiden luona pompin..

kaivo

Trampoliini voi todellakin olla vaarallinen vehje. Googleen hakusanaksi vaikkapa "trampoline accidents", niin alkaa löytyä...

Pro Pilkkijä

"According to the U.S. Consumer Product Safety Commission, in 2003, backyard trampolines injured more than 211,000 children."

JoDa

kyllähän tollanen on "tosi kiva tappovehje" . ite en omista mutta on pikkuserkuilla tullu pompittua!

esal

Eteen menee voltti joskus ja polviltaan voltti.

ara_1

me käydään aina kesälomalla maalla ja siellä on iso trampoliini,jossa vedän voltteja ja sun mita temppuja :-D
Hauestaja ;)

Zer0

Voltit menee ilmankin trampoliinia. Nyt menee jo tämä kierteinen suecy-väännös (en muista oikeaa nimee) yms.

Rapalapa

olenkin joskus nähnyt joissain trampoliineissä että voltit on kiellettyjä

Haugi_94

No jouman... Osaan etuperinvoltin. :P

lohen pyytäjä

Meillä ei ole trampoliini,koska isän työkaverin poika putos nii pahasti trampoliinistä ,että hän kuoli.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

esal

Tänään taas viriteltiin kaverin pihalle trampoliini kuntoon ja tulihan siinä jo ~30 minuuttia hypittyä. On muuten tuo hyppiminen tehokasta liikuntaa! :-)

Karski

joo mulla on 4,2m jättitrampoliini,menee eteen -ja taaksepäinvoltti,sivuttainvoltti,kierrevoltti eteen -ja taakse,tuplavoltti eteen ja kaiken maailman ihme temppuja :-D
''eise oo niin justiinsa''

pilkkiäijä

Elilen kävin serkuilla pomppimassa jättitrampoliinillä. Eteenpäin voiltti menee ja muita en oikeen oo kokeillukkaan.
Olen kalastelijapoika!

anis

Ei ole trampoliiniä mutta serkulla tulee hypittyä ja saan voltin, takaperinvoltin, sivuvoltin, perhosvoltin, puolikierrevoltin.Kokokierre menee just ja just.
Saan myös takaperinkierrevoltin ja muitakin temppuja.Maassa saan puolitakaperinvolti ja myös voltin. :-D

Tosimies

On tramppa ja koska maassa mänee eteenpäin ja taakseppäin voltti, ni mäneehä ne trampallaki  :-)

taildancer

Onhan toi tramppa ja tupla voltti lähtee eteen helposti.Taakse tuplavoltti on onnistunu kerran tai kaks :-)

kala paikka10

Quote from: lohen pyytäjä on April 20, 2007, 20:41:28
Meillä ei ole trampoliini,koska isän työkaverin poika putos nii pahasti trampoliinistä ,että hän kuoli.
Voi sitä raukkaa!

Siikapossu

Quote from: kala paikka10 on April 28, 2007, 11:30:29
Quote from: lohen pyytäjä on April 20, 2007, 20:41:28
Voi sitä raukkaa!
Toi on jo oikeasti aika paha!