Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuinka kauan olet kalastanut?

Started by RONI, July 30, 2006, 18:17:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

suspi

Tämä on neljäs vuosi kalastuksen parissa, eikä loppua näy. Tämä vuosi onki ollu hieman hiljasempaa. Sateita odotellessa...  :roll: Toivottavasti syksy ois parempi.
Ens talvi on kolmas pilkkimiskausi. Nyt vois siihenki panostaa kunnolla.

Mdr

Oon kalasatnu ahkerasti noin 13 v eli aloitin 5 vuotiaanan ja olen jäänyt koukkuun. :-)

jalmardo

3-vuotiaana aloitin, eli neljännesvuosisata on tullut kalassa käytyä!
Born to fish - Forced to work.

Pete

Reippaat 32 vuotta, noin suunnilleen. Aluksi sekalasita virvelöintiä, vetouistelua, perhokalastusta ja onkimista. nyt siirrytty enemmänkin perhokalastus puolelle liki kaikkien kalalajien pyynnissä.

Pii100

Tänä vuonna ekan kerran "kunnolla"
|___JEES___| <-- JEES-In-The-Box

kalapena

jibe74

Morjes kaikille. Varmaan tullu kalastettua n. 20 vuotta. Perhokalastuksen ja sidonnani aloitin joskus vuonna -95

peeper

lähemmäs 13 vuotta on tullut kalasteltua. Pääasiassa virvelillä ja pilkillä. 8-)

MinnowSpoon

Mä olen noin parisen mutta samat jutut virvlöinti ja pilkintä..  :mrgreen:

edit: poistettu liiat hymiöt

[Vision]

5-7 vuotta perholla olen kalastanut vasta noin 4 kk
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

ERÄ_jorma

amatöörikalastaja

noin 20- vuotta sitä on tullut viskeltyä.... vielä toiset niin vaihdan nicin prokalastajaksi.... :-D

mdmx

Riippuu mistä tuon laskee.. Ensimmäiset kerrat oli joskus 5-vuotiaana, eli reilu 22 vuotta takaperin. Kai se enempi vähempi aktiivisesti jatkui ihan ensimmäisestä kerrasta lähtien. Isukin paatilla aloin yksin/kaveriporukalla käymään vissiin joskus 13-vuotiaana, oman veneen ostin 4 vuotta sitten, sen jälkeen homma on ollut hyvinkin aktiivista välineurheilua ja korkeamman asteen tiedettä.  :-D

JuhaS14

Juha
Laadukas
hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta pitkällä ammattitaidolla Juha Söderholmilta

arfo

erä einari

Professor

Alotin ,joskus 6v :-D
Oon nyt 12v
Sain kyl aika ison kala jo 6v 2kg toutain :-D

Calico Cat

ongella alotin joku 6-8v ja virveliä rupesin viskomaan 10-11 vuotiaana. joku 5-7 vuotta yhteensä :-)
-parempi pasuri pivossa kuin pari pyhäjärvessä-

jarisat

1970 tulin Abumatic 110 onnelliseksi omistajaksi ja kahdesta alamittaisesta (josta en vielä silloin ollut tietoinen) hauenvonkaleesta se harrastus repesi ja aaltoille on näihin päiviin saakka jatkunut - 36 vuotta.
Tuurikalastaja

SUURkalastaja jyväskyläst

Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Kalaopa

siitä lähtien kun pysy vapa kädes  :-)

ShadowDust

Itse olen aloittanut joskus 8 vuoden ikäisenä suurinpiirteen kun äitimuorini opetti kalastamisen alkeet ensimmäiseksi ongen ja sitten umpikelalla alottelin virvelöinti touhut, että noin 13 vuotta on tullut kalasteltua.  :-)

viell

Pienestä pitäen lyötiin jo onki käteen mökillä, vähän vanhempana sai heitellä isän vanhalla umpikelalla. Varmaan sellasen 4 vuotta tullut vähän aktiivisemmin käytyä kalassa. Teini-iässä tuli käytyä pilkilläkin välillä, mutta se on kyllä jäänyt kokonaan pois. Täytyisi varmaan ensi talvena siunata siihenkin muutama päivä taas.

aitohoppis

Vuodesta 1963, sehän tekee 43 vuotta...
~sing if you are happy that way~

mava

n.20 vuotta, mutta välillä on ollut vähemmän aktiivista.

joel17

aloitin 2,5v isän kanssa onkimalla 8-)nyt on siis 10vuotta täynnä JEEEEEE :lol:
www.kalastusta.urli.net
www.kalastusta.munpalsta.com (rekisteröidy ihmeessä, että saadaan kunnon keskustelut)

Rapalapa

Quote from: the juQ on October 08, 2006, 12:01:20
alotin joskus 6 vuotiaana eli 7 vuotta on tullu heiteltyä. :cry:
mitä surullista siinä on???!!??

Professor

Alotin kalastuksen 6 vuotiaana :-D Sain sillon mun suurimman kalan sisävesistä 2-toutain :-)
Oon kalastnut 6 vuotta. Eli oon nyt 12V

minä itse