Kuinka kauan olet kerralla kalassa?

Started by Anonymous, April 13, 2003, 10:51:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RONI

no riippuu ilmasta ja kalan tulosta

SUURkalastaja jyväskyläst

Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

peeper

Jos on tuulista ei yleensä kun 1h, mutta jos on hyvä sää menee helposti 8h vaikka ei tulisi kalaa. 8-)

jalmardo

Vähintään 4 tuntia, parhaimmillaan aamusta iltaan(jos on evästä mukana) eli n. 9-12 tuntia. Tänään lähden tunnin päästä(klo 15) merelle ja tulen takaisin auringon jo laskettua, eli n. 22 aikoihin.
Born to fish - Forced to work.

Mdr

Riippuu ihan että kuinka hyvin tulee kalaa, mutta kyllä siellä voi joskus jopa monta päivää vierähtää.. Normaalisti vähintään 3-6 tuntii

kullervo kankinen

Shimano sen olla pitää!!

viell

Ei sitä kovin montaa tuntia tule kerralla oltua yleensä. Varmaan joku 3 on aika normaali. Kuhaa kun yleensä tulee uisteltua niin illalla tosiaan muutama tunti.

MinnowSpoon

2-4 tuntia! Noin suurin piirtein! :D

edit: poistettu pitkä liuta hymiöitä

miigu

rannallta kalastaessa yksin niin 2-5 tuntia ja jos on kaveri mukana ja veneellä  liikenteessä niin sit menee yleensä se 6 tuntii tai sit 24t riippuen tuleeko kalaa..  :mrgreen:

johndoe

Hyvässä seurassa menee vaikka 10 tuntia jos olutta on paljon mukana.

JuhaS14

Niin kauan kun mahdollista. Pimeellä ei tuu hirveesti kalasteltua, mutta jos arki-iltana menee niin 3-4 tuntia ja viikonloppuisin koko päivän.
Juha
Laadukas
hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta pitkällä ammattitaidolla Juha Söderholmilta

(ERÄJORMA)

MInä oon kerralla kalassa  3-9 tuntii

taildancer

1-15tuntia siltä väliltä kerran heiteltiin ahveta veneestä 9 tuntia vähä tympi...

miksu94

2-8 tuntiahan se varmaan aina mulla kestää :roll: :roll:.................. :wink:

[Vision]

joilla ja koskilla menee koko päivä mutta järvellä yleensä 2-5h
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Professor

riippuu paikasta joskus oon 2 tuntii tai enemmän ennästys on 9 tuntii !!!

£etu

Yleensä 1-3 h tulee oltua, jos kalaa tulee hyvin niin ehkä vähän kauemminkin.

Tosimies

Oon siellä tasan niin kauan ku mielitekee  :-D . Yleesä 4-8 tuntia.
Tuli mielee et kerran oltii uistelemassa ja heittelemässä 22 tuntia putkeen ku päästiin merelle kokeilemaan uusia vieheitä.

Eetu_

Muutaman tunnin yleensä. Joskus hieman pidempään.

kalastaja1992

1-3 tuntia.riipuu miten kala syö :lol:

miika71

Yuz

Jos ihan muuten vaan jossain lähijärvellä, niin sen pari tuntia. Kunnon kalareissu ainakin 4 tuntia. Pilkkireissu on semmoset 5 tuntia.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Jorppa

Vaihtelee aika paljon välillä. Jos lampi ei osoita mitään elonmerkkejä niin turha siellä on lusikoitaan liottaa montaa tuntia. Tietysti jos on komea auringonlasku niin silloin ei oo mitään väliä vaikka istuu "tyhjän" järven/lammen rannalla.

Juza_

Kyllä sitä tulee lähettyä yleensä koko päivän reissuille kesäkaudella 4-12h, ja talvikaudella n. 3-6h. Mutta tilanteesta riippuen kumminkin.

Jopotus

Illalla lähden 5-6 aikaan ja palaan aamulla.

JazzSinatra

niin kauan kunnes tulee kylmä eli aika pitkään :-D

Haugi_94

Jigihemmo

Kyllä sitä tulee aina 1h - 5h.
Joskus kyllästyy ja lähtee melkein heti.
Osta jigi, ja mene kalastamaan.