Vihatuin vesistö

Started by Zimppa, July 07, 2002, 18:22:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zimppa

mitä vesistöö työ vihaatte pro pilkis?
miun inhokit:
1.vaajalahti
2.Kilolampi
3.pihtisalmi

Salmo

Vaajalahti minun mielestä!

Mikko_-Procyon-

Noh noh... eikös se vihaaminen johdu taidon puutteesta? ITse kyllä en lämpene matojoelle. Sen voittaminen saattaa joskus olla liian vaikeaa (särkibugi). Pelkkä "varma" hauki ei siitä parempaa tee.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

No Vaajalahti on aika  >:( >:( >:( , mutta se on varmaan pelaajasta kiinni, kun ei nappaa...

Salmo

Kyllä Vaajalahdesta välillä saa ahvenia, mutta yleensä silloinkin vähän. Kiiskejä tuleekin ihan kiitettävästi...

Minnow_spoon

Vaajalahti! En oo koskaan saannut mitään! Ei vain pysty  erikoistumaan kaikkiin järviin... Ainiin mutta mä en kyllä oo erikoistunut ensinmäiseenkään.
-=Minnow=-

SAMPPA

HÄH ???
 Mitä vikaa vaajalahdessa on oon voittanu kisan monesti. No menkää kellosta vähän oikealle pyörikää siinä ni johan alkaa ahvenia tulemaan. Vinkki!
Pihtisalmi on mun mielestä.
ÄLÄKÄÄ ENÄÄ ALOTTAKO SAMOJA AIHEITA!!!

T:sampuusi

epa

no en varsinaisesti mitään vihaa, mutta pihtisalmi on kyllä paha nakki, ja leväjärvi myös.

Zimppa

joo pitäs kai enämmän harjoitella...
No jos miettii tarkemmin ni ihan mikä vesistö käy aika turhauttavaks välil jos rupee tulee pelkkii kiiskei >:(

SAMPPA

Kilolampi on kyllä kiiskipaikkana erinomainen-

Antti

Eniten vihaan ehkä Pihtisalmee (*askapaikka)
Ja Matojokee(jos jättihaukee ei lasketa)  kun sieltä ei tuu mitään muuta.

Anonymous

Matojoki on se karsein paikka, kun siellä on se helvetillinen jättihauki! >:( >:( >:(

Anonymous

En minäkään mitään vihaa, mutta matojokea ei jaksa pirukaan tahkota... :-/

goa_1000

No! :o

Kilolammestahan saa ahvenia vaikka kuinka hyvin, suurin mitä olen saanut 80g. Löydätte ne hyvät paikat niin kalaa nousee... ;D

Zimppa

QuoteNo! :o

Kilolammestahan saa ahvenia vaikka kuinka hyvin, suurin mitä olen saanut 80g. Löydätte ne hyvät paikat niin kalaa nousee... ;D
oon mieki löytäny välil isoi ahvenii suurin 168g ;D
mut normaalisti saa vain kiiskei :(

Mikko_-Procyon-

Suurin minun saama kilolammen ahven on 336g. Ja 5min kisassa on kalaa n.1,5kg. Ei se mikään vihattu paikka ole, siitä saa melkein helpoiten 10 pistettä!
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Zimppa

Quotemitä vesistöö työ vihaatte pro pilkis?
miun inhokit:
1.vaajalahti
2.Kilolampi
3.pihtisalmi
en vihaa enää vaajalahtee!
sain just kymmenen minuutin kisas 2708g!
No oonmie kilolammessakin voittanu.
joten inhoon enää pihtisalmee.

Mikko_-Procyon-

Pihtisalmikin on 5min kisassa varma paikka... edelleenkin se haukivinkki (keskusteluaihe "pihtisalmi") pätee siinä. Minun henkilökohtainen inhopaikka on edelleen Matojoki (ja Viinijärvi.) Leväjärveä on turha haukkua, siinä on melko varma isojen assujen paikka. JOs haluaa riskillä voittoa, kannattaa etsiä lahnat. Ja pisteitä ropisee...

KaNi

1:Leväjärvi
2:Vaajalahti
3:Kivijoki
:(
Hauki nousee!

katiska

en kyllä tosta pihtisalmesta jurikaan pidä...

nl-p

mun oli ennen haukimonttu kun en tajunnut käytä alotusringissä, nynt on pihtisalmi

SAMPPA

Mikko sano se hyvä paikka kilolammesta.
Cupin oon pelannu läpi yli 65 pinnalla.

Mikko_-Procyon-

Hohhoi... no olkoon tämän kerran. Kokeilkaa MORRIA siitä lampareesta. Kairailkaa ihan joka kohtaan ja vieläpä puron suullekin. Odottakaa kärsivällisesti, kyllä se joskus nykii. Ja kun pari assua saa, niin niillä sen koko kisan voittaa. JA hauki saatte, kun jatkatte vähän matkaa vasempaan etuviistoon. Ei saa laittaa morria sinne pyyntiin vaan ihan tasarilla hauen kuvat silmissä. Kyllä se joskus tulee. Kilolampi on yksi minun suosikkipaikkoja. Lähes varmat 10 pistettä.

SAMPPA

Olenpa säännöllisesti morria lampareessa uitellu vaan ei mitään ole tullu ???. Kerran kyllä kisan hauella voitin ;D

Fishermann

Se on ikävin missä on se silta pieni lampi ja jokunen saari... Tarkka muisti, kun olen viimeksi pelannut talvella :D
Heitän...heitän...heitän...OHO! Tärppi...heitän...heitän...heitän...

achti

Kyllä kaikki muut kentät menee ihan hyvin paitsi Vajaalahti on aika paha. :-/

Kala_Kalle

Kyllä se on matojoki,koska sieltä on tullu aina surkeat saaliit. :-/

Metroid

mun mielestä ehdottomasti huonoin järvi on vaajalahti :/

Arza

mustalampi,viinijärvi,matojoki ja vaajalahti   ??? :o

Kuluntalahen_kala

Matojoki Yksinkertaisesti sieltä ei saa mitään jos jättihaukea ei lasketa :-/
Pilkille, mut nyt on kesä, äh, tarkotin pro pilkille