Propilkki ja windows XP mahdotontako ?

Started by Anonymous, October 27, 2002, 15:21:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

eli toimiiko pilkki xp:ssä ? ei kait tarvii asentaa 98:sia pilkin takia eihän  :-/

Mikko_-Procyon-

Vaikea sanoa, kun xp:tä pidä itsellään koneessa. Tähän voisivat vastata ne, joilla xp ja pro-pilkki toimivat sulassa sovussa. Kertokaa vielä se, miten saitte sen toimimaan.

Tällä hetkellä tiedämme vain sen, että xp ja audigy-äänikortti saavat jotain sählinkiä aikaan...
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Zizzo

Minulla on XP ja ihan normaalisti toimii.. Äänistä en sano mitään, koska en niitä pahemmin pidä päällä..

Anonymous

ei muuta mutta tää on aika tärkeetä noin perhesovun kannalta  ;D vaimo on aika kova pilkkimään ja nyt päivityksen jälkeen probleemia pilkin kanssa  ??? auttakaa pliis :)

Anonymous

Koittakaa keksiä jotain muuta tekemistä sen ProPilkin sijasta....näin vain myös naimisissa olevana olen keksinyt jotain muutakin tekemistä vaimon kanssa. Kokeile, voit yllättyä !

Mikko_-Procyon-

Tarkentaisitko vielä, mikä siinä ei toimi? Ja kerro kokoonpanokin vielä varmuuden vuoksi.. mahd. tarkasti!
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Anonymous

tiedän että vaimon kanssa voi muutakin tehdä mutta välillä pitää vaan rauhottua  ;D koneena tällä hetkellä
2000xp
soltek 75-kav
512 ram
gf4 ti4200 jne...
ja käyttiksenä windows xp pro

peli jää jumin siinä vaiheessa kun käyt valitsemaan karttaa tai menet katsomaan ennätyksiä

Aleksi_Kalamies

Mul on probleemana niinkun joskus jo mainitsin siis sen hitaus....
Mul on Windows XP Home Edition
Nvidea XP4?? joku
1300 MhZ.
Äänetkään ei toimi sillä parhaimmalla tavalla....
Onko parannusta vai korjaako PP2 sen??????  ;)

Anonymous

Ei tuota enää ryhdytä korjaamaan. Jos XP ei ole täysin yhteensopiva jollain tietyllä laitteistokonfiguraatiolla, niin ongelman etsiminen ja paikantaminen on todella hankalaa. Pitäisi olla samassa koneessa koko pilkin kehitysympäristö kääntäjineen ja lisäksi tämän koneen pitäisi olla sellainen XP:llä varustettu, jossa pilkki ei toimi. Kyselin jo asiaa, mutta tuttavapiirissäni kellään ei ole XP:tä, joten en pääse asiaa testaamaan.

Pilkki2 toimii sitten kaikilla platformeilla. Toivon mukaan siitä saadaan OpenGL väännös Linuxillekin.

- Janne Olkkonen

Anonymous

No eihän tässä päitä vadille vaadita  ;D kyselin vain onko muilla ollut ongelmia xp:n kanssa jne.. ei muuta kun ratki riemukasta koodausta sinne..  jotta päästään narraamaan kunnon kaloja  8)

Mikko_-Procyon-

Nii-in... nyt vain kaivataan XP-käyttäjien kommentteja... minä en omista kuin 95 ja 98 käyttikset koneissa. Eli eipä paljoa sanottavaa löydy.

(ilmeisesti XP-koneissa pilkki edes jotenkin toimiii, koska suurempaa valitusryöppyä ei ole vielä tullut)  ;)

Kyllä toimii! Home Editionilla ja Profesoonalilla.

Peli toimii hyvin ja äänetkin toimi ainakin joskus, lähes aina pelaan ilman ääniä, joten ei ole mitään erikoista kokemusta...

Kuluntalahen_kala

Kyllä toimii, home edition on itellä eikä edes äänien kanssa ole ollut ongelmia ;D
Pilkille, mut nyt on kesä, äh, tarkotin pro pilkille

Joksa

Toimii täysin... Äänienkin kanssa

t. WinXP Professional

I0ny

Toimii täysin ILMAN ääniä,äänet rupee vamestamaan jonkun ajan kuluttua ku alotan kisan äänten kanssa,sillä äänisoittajaversiolla ei toimi ollenkaan,kaatuu ku yrittää valita kisan..

AMD T-bird 1700(1,47Ghz)
256Mt DDRAM
GF3 Ti 200
Integroitu äänikortti,vastaa SB Live 5.1
Win XP
Pönni the pilkkijä

fishertjp

mulla propilkki hidastaa konetta ihan h""""tisti!!!! Mistä tää johtuu? Vastatkaa pliis propilkki on mun lempparipeli!
Viissataa tonnia käteen ja keihäs lentää sata metriä! -Seppo Räty-

Kippari-kalle

Kun en ollut pelannut propilkkiä pitkään aikaan päätin hakea sen taas koneelleni.Äänet olivat aivan kauheita XP:ssä piti pistää kaijuttimet pois päältäki.Kun olin pistänyt kaiuttimet pois päältä rupesin muuttamaan ääniasetuksia.Kyllähän ne äänet rupes toimihaa ku vähä muutti ääniasetuksia.Eli äänet toimii XP:ssä.
Ainaki mulla ProPilkki toimii ihan kunnolla.

Kippari-kalle

Kyllä sen ProPilkin saa toimimaan ku tarpeeks kaua muuttelee asetuksia. ;D

Mikko_-Procyon-

Quotemulla propilkki hidastaa konetta ihan h""""tisti!!!! Mistä tää johtuu?

Jos taas kerran on kyseessä XP, niin kyseessä lienee sen käyttiksen tapa emuloida dos-tilaa... Eli itsessään pilkissä ei ole mitään ongelmaa, se toimii 486 koneissakin ilman ongelmia. 386 koneetkin pyörittänee? Eli suosittelen joitain säätönappeja hieman heiluttelemaan. Omalla vastuulla tottakai  ;D  Vaikea antaa viisaita ohjeita, koska XP:tä ei minulla vieläkään ole. Eikä myöskään ihan heti tulekaan. Minä en anna Microsoftille oikeuksia minun kovalevyn sisältöön jne...

hege87

Ittelläni on xp professional ja ei tarvinnu muuta asentaa peli uudelleen ja moitteettomasti toimii ;D
^Hege87^

I0ny

Mulla on varmaan vika kajareissa ku ei auta mitään,vaikka rukkaan asetuksia,ni ei auta... :(
Ku laittaa ääntä lisää,ni alkaa särkee ääntä, ja kun sitten hiljentää ni ne äänet alkaa vamestaa..Ja uudelleen asentaminenkaan ei pahemmin auta...
Pönni the pilkkijä

jaajoo

Mulla on xp ja propilkki pelaa ja paukkuu mutta joskus se rätisee kun menee pelaan jos kone on ollu yli 2 päivää päällä eikä oo buutannu...

h_a_u_k_i

Mul on nt enkä mä saa toimii..... toimiiks muil...?

Mikko_-Procyon-

Käsittääkseni pro-pilkki ei toimi NT:ssä.  :-/

Mikko_-Procyon-

Hmm... Sen PITÄISI toimia NT:lläkin. Siitä tulee varmaankin myös OpenGL versio, jolloin kääntäminen linuxillekin onnistunee...

Anonymous

Mulla on XP Pro ja ongelmia on. Kun avaan ohjelman ja näytölle tulee asennus "ohjeet", ohjelma "lukittuu"... nuoli ei liiku eikä mitään tapahdu mistään. Onko asiaan selitystä...voi olla joku oma mokakin. :(     Jos löytyisi neuvoja..olisi mukava päästä kalaan.

Mikko_-Procyon-

Hönöllekin.. ota propilkki zip-filenä

www.ee.oulu.fi/~janneolk/pilk141.zip  

ja asenna itse.

Sitten joudut ottamaan päivityspaketin täältä.. pitäisi toimia.

(toivottavasti osaat vielä käyttää winzippiä, senkin olen jo täällä neuvonut. Käytä hakukonetta...)

Genz

Kas kas.

Asensin Windows XP:n uudestaan, kun vaihdoin kovalevyn. Asensin XP:n puhtaalle pöydälle ja päivitin kaikki kuntoon. Niin myös Sound Blaster Audigyn ajurit. Nyt tilanne on se että: kaikki toimii! Kyllä! Äänet ja musiikit ja peli. Kaikki.

XP on nirso jos komponentteja vaihdellaan ilman asennusta, varsinkin kun olin vaihtanut emonkin yhdessä välissä prossun kera. Se oli ilmeisesti se perinmäisin syy eikä Audigy.

Joka tapauksessa tässä on elävä esimerkki että kaikki toimii upeasti XP:ssä ja Audigyllä. Se on siis mahdollista. Tämä kannustavana teille, jotka vielä painitte asian kanssa.

Anonymous

kaikki paitsi äänet pelaa, mut onki niin kovat säädöt täs koneella, xp corporate edition ja uus äänikortti, ei pelaa
:( :( :(