Laittakaa kuvia propilkistä ! Saaliista / muista.

Started by Automaatti, January 18, 2006, 18:55:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pilkkiäijä

Olen kalastelijapoika!

Allu-Santeri

Uusi taimen ennätys on paukkunut nyt kuusi kertaa peräkkäin uusiksi.
Pelasin 6 peliä Rautupuroa peräikkäin ja joka kerta tuli samasta paikast ja samalla vieheellä taimen ja joka kerta myöskin parantui ennätys, olen löytänyt paikan josta saa aina taimenen vaiko onko 6x peräikkäin tulleet taimenet sattumia, itse saan joka kisa siitä jossain vaiheessa yhden taimenen ja lukuisia rautuja. :-)

[img=http://img228.imageshack.us/img228/766/1423gtaimenpd6.th.png] Oma henkilökohtainen ennätys ja en heti laita paremmaks. Paikka on Rautupuro.

Tuomas1

Quote from: Pepe_London on December 08, 2006, 20:49:57
Pelasin 6 peliä Rautupuroa peräikkäin ja joka kerta tuli samasta paikast ja samalla vieheellä taimen ja joka kerta myöskin parantui ennätys, olen löytänyt paikan josta saa aina taimenen vaiko onko 6x peräikkäin tulleet taimenet sattumia, itse saan joka kisa siitä jossain vaiheessa yhden taimenen ja lukuisia rautuja. :-)

[img=http://img490.imageshack.us/img490/4623/1423gtaimenpg6.png] Oma henkilökohtainen ennätys ja en heti laita paremmaks.
Kuva ei näy. Niin ja mikä se paikka on?  :wink:

juhox

"En syö kalojen lääkkeitä. "

Allu-Santeri

Näkyykö kuva nytten, itselläni se näkyi aikasemmassakin linkissä?

karib

Quote from: Pepe_London on December 09, 2006, 11:31:17
Näkyykö kuva nytten, itselläni se näkyi aikasemmassakin linkissä?
Nyt näkyy, mutta miten siinä kuvassa digikellon numeroiden tausta on sininen ja saalis ikkunassa paksu sininen katkoviiva?

Allu-Santeri

Se johtuu siitä, että minullla on niin vanha näyttö, että sitä ei voi säätää simmoseksi normaaliksi ikkunaksi, että tuo näyttö bugi ei häviä tästä näytöstä. :-(

Tosimies

Quote from: Pepe_London on December 08, 2006, 20:49:57

[img=http://img228.imageshack.us/img228/766/1423gtaimenpd6.th.png] Oma henkilökohtainen ennätys ja en heti laita paremmaks. Paikka on Rautupuro.

Näkyyhän kuva? komia taimen on ja taian viel tietää mistäpäin on saatu  :wink:

Tosimies

Se oli yhestä hauesta kii  :cry:

Minkäs kokosia pasureita työ ootte saanu? mun enkka taitaa olla 470g.

pilkkiäijä

457g kaverin koneella omalla koneella 402g mutta ennätyksissä lukee että 409g koska mun pikkuveli sai sen :-D
Olen kalastelijapoika!

Hemulisoturi

Siinä se ensimmäinen kirjolohi versiossa 0.31. Paikkana Taivallampi, Räsäsellä.
Painoa 899g.

Se Isoin KuulaPää

Kuulapää ja Ukkometso bilettämässä Ruuhella

~Perhokelan huuto on ylistyslaulu harjukselle ja zilleen~

juhe22

Tämmönen tuli taivallammen alavasemmasta punavalkotasurilla...

Nyt on hyvä mieli...

kirrekalle

Quote from: Jussi_ on May 17, 2006, 16:29:07
1.Kun haluat kuvan, painat ensin Print Scrn (F12 ja Scroll Lock välissä)
2.Menet johonkin kuvankäsittely ohjelmaan esim. Paint ja liität kuvan sinne painamalla CTRL+V
3. Tallennat tiedoston sinne mihin haluat

Kiitos tarkoista ohjeista!

juhox

mahtavaa :lol:.1286g rautu.

Siikapossu

Yuz

I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

pilkkiäijä

äsken tuli lehmilammelta rautulätkällä kala (pasuri) :-o :? onko kenellekkään muulle sattunut tälläistä ? vai onko se aivan normaalia?

tuossa kuva: 
Olen kalastelijapoika!

Hemulisoturi

Ohooh. En kyllä itse ole saanut  :-D. Jännää.

Näemmä on tullut tuonne ProPilkin etusivulle tuo screenshot kansio.

Yuz

Quote from: pilkkiäijä on January 07, 2007, 20:21:08
äsken tuli lehmilammelta rautulätkällä kala (pasuri) :-o :? onko kenellekkään muulle sattunut tälläistä ? vai onko se aivan normaalia?
Onhan tuo rautulätkäkin eräänlainen pystypilkki, eiköhän sekin toimi.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

juhox

mutta onhan toi ihan kohtuu komia pasuri. :roll:.

karib

Quote from: Yuz on January 07, 2007, 21:36:57
Quote from: pilkkiäijä on January 07, 2007, 20:21:08
Onhan tuo rautulätkäkin eräänlainen pystypilkki, eiköhän sekin toimi.
2.02 versiossa sain Lehmilammelta muutaman lahnan ja pasurin ahvenväri- ja sinihopea tasurilla,
niin kyllä pasuri ottaa rautulätkäänkin. Kuva lahnasta tasurilla: http://kotisivu.dnainternet.net/raikari/pilkki.html

deeris

Rawhead

Oli lievästi sanottuna hieman outo 15 minuutin kisa. Pilkin koko kisan samalla reijällä ja sieltä nousi 2 Kirreä, Taimen sekä Hauki. Ja aivan lopussa oli todella pitkä väsytys, mutta iso vei pilkin. Yhteensä kisassa meni 2 pilkkiä (raitalusikka ja ahventasuri) isojen suihin.

No kisan ylivoimainen voitto(2. tulos taisi olla 1115g) ja isoin kala, eli kyllä se ihan hyvin meni.  :-)

pihvipaketti

Ei mikään hyvä saalis mutta ekan kerran jaksoin pelata 2 tunnin kisan.

Yuz

Yuz

Reilukerho iskee jälleen! Hävisin turnauksessa 10min kisan, kun myöhästyin punnituksesta, joka oli 20m päässä minusta Saarijärvellä. Miksi?

Siksi.  :x

rainiemi

Minua kiinnostaisi nähdä noiden uusien kalalajien kuvia! Eli toivoisin että tähän aiheeseen lisättäisiin uusien lajien kuvia  :?

juhox

Quote from: rainiemi on April 06, 2007, 22:10:03
Minua kiinnostaisi nähdä noiden uusien kalalajien kuvia! Eli toivoisin että tähän aiheeseen lisättäisiin uusien lajien kuvia  :?
katso aiheesta uudet kalalajit.siellä on muutama kuva :wink:.

JAM0

15 min kisassa Linlolla hyvä viiminen reikä. =) Sopivan mittasta..