Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Höppänät ahvenet.

Started by miseboy, January 02, 2007, 20:03:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miseboy

Olen kalastanut enoni  mökillä jossa on isoja ahvenia. ja ahvenet ottavat koukkuun jossa ei oo matoa! mistä se johtuu? :?

Yuz

Hyvästä, suorastaan epätavallisesta syönnistä tai hajusta koukussa luultavasti.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Himopilkkijä89

Itsekin olen saanut särkiä mato-ongella kutuaikaan tyhjällä koukulla. Kai ne kalat sitä koukkuakin saattaa jonkinlaiseksi syötäväksi luulla. Hajukin tietysti houkuttaa.

miseboy

siis eihän koukku haise  :?

edit: poistettu hymiöitä 48 kpl

Yuz

Quote from: miseboy on January 04, 2007, 14:25:43
siis eihän koukku haise?
Jos on aiemmin käyttänyt siinä vaikkapa matoa, niin eiköhän siitä jonkinlainen haju jää.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Eci

Quote from: miseboy on January 02, 2007, 20:03:09
Olen kalastanut enoni  mökillä jossa on isoja ahvenia. ja ahvenet ottavat koukkuun jossa ei oo matoa! mistä se johtuu? :?

IHANKO TOTTA! Kerroppa onko kyseessä ihan pelkkä ongenkoukku vai kenties pilkki/mormyska??
Ehkä otin, ehkä en!

Pro Pilkkijä

Eihän tuo ole edes erityisen epätavallista, että siihen tyhjään koukkuun tartutaan? Ahventen kannalta ehkä kyllä juu, mutta särkien lempiruokaa tuntuu olevan tyhjä koukku.

jaska74

silakkahan tartuu tyhjään koukkuun paremmin kun matoon

iso <><

Mulle on käynyt usein samoin ahvenen ja särjen kanssa kun koukku on ollut tyhjä :?
Anna miehelle kala mies on tyytyväinen lopunpäivää.
Opeta mies kalastamaan hän on tyytyväinen lopun elämäänsä.