Oletko kävellyt unissasi?

Started by Eetu_, January 18, 2007, 18:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eetu_

Oletkos kävellyt unessa?
Itse olen ja taidankin sen "hauskan" jutun kertoa:

Nukun talomme ylä-kerrassa eli aika pitkät rappuset ylös. Kerran yöllä tulikin todella kylmä ja heräsin - peittoa ei näykkään missään. Siinähän olenkin aika ihmeissäni. Ja sitten kun tulen alas käymään WC:ssä, niin huomaankin että peittonihan on alakerran sohvalla.
Oli siinä sitten kummastelemista kun peitto oli tullut alas. Mutta voi olla että se oli vain aika mauton pila, mutta uskon kyllä sen itse tuoneeni alas rappusia pitkin.

Semmonen stoori.

^_janne_^

Joo no mulla on 2 kertomusta.. 1. Tän kuulin äidiltä.. olin vissii lähteny kävelee ja ehtii jotain mut en tiedä mitä ja sit oli kävelly meidän koiran päälle ja isäpuoli oli nostanu kauhea metaka ja olin kääntyny vaan takas sinne mistä tulinkin. 2. Yksi yö ihmettelin miks valun koko ajan ''sängysta'' pois ja siinä sit varmaa 3 kertaa yritin mennä takasin ''sänkyyn'' kunnes kyllästyin ja heräsin katsomaan mikä oli vikana tuossa vaiheessa huomasin että olin yrittänyt mennä nukkumaan nojatuoliin joka oli niin täynnä tavaraa että siihen oli syntynyt pieni rinne josta sitten aina vain valuin alas.  :lol: :lol:

Fiskare

Käveli kerran unissani olohuoneeseen ja avasi telkkarin (vissii mtv kanava), sitte vähä ajan pääst mutsi tuli mut herättää.
:-D

JazzSinatra

no mä oon käynyt vessassa unissani ja mennyt sänkyyn takas. :roll: ja sitten kun olen käynyt nukkumaan omaan sänkyyn niin oon herännyt sohvalla. hotellissa olen meinannut lähteä ulos hotellista. puhun kuulema joskus unissani.

Yuz

Joskus vaihdoin paidan unissani.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

lohen pyytäjä

Kerran olen käynyt kävelemään unissani talossa mut ei sen ihmeellisempää. Ja sitten yks kaveri oli kussu pesukoneeseen 5vuotta takaperin. Ja yks kaveri kertoi että kun sen yks kaveri oli ollu niillä yökylässä se kaveri oli kävelly niitten äidin ja isän keskelle. :-D :lol:
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Siikapossu

Joskus mukulana olin kuulemma lähtenyt unissani käveleen. Aamulla oli emäntä sitten ihmetellyt että missä olen. Isäntä sitten
löysi munt kellarista nukkumasta avattu hillopurkki vieressä. :-D

Tosimies

Kerra kävelin iskän luo ja kysyin että "missä on suu?" Johtunee siitä että illalla olin 2 vuotiaalta pikkusiskolta kyselly tällästä  :roll:
Sitku olin kysyny "missä on suu?" ni olin vieny siltä peiton ja kävelly sohvalle nukkuun....

Rapalapa

Itse olen kuulemma meinannu kävellä kävellä keskellä talvea ulos.
Oma pikkusiskoni juttelee aika innokkaasti unissaan kerrankin kun kuulin sohvalta kun se jotain mutis nii menin kysymään ihan normaalilla juttelu äänellä että "Aiotko pyytää kohta kaverin ku aurinkokin paistaa ja on muutenkin kaunis ilma"
ja vastausta oli "En mä nyt kun mun pitää eka täyttää hammaskone (mikäköhän se on) ja sitte pitää soittaa iskälle että ostaa mulle 10kg riisiä kaupasta"

Tosimies

Pitikin lukea näitä  :-D  Viime yönä olin kävellyt vastaamaan pöytä-puhelimeen ja kironnut sinne että " ei saa soittaa yöllä prkl" .
Sitte takasi sänkyy nukkumaa... Todistus aineistoa oli että nukuin aamulla sängyssäni väärinpäin eli jalat tyynyllä... Sekä iso-siskoni joka oli tietokonetta rämpyttäessään nähnyt minut ja kysynyt et mihis matka.

Tuli mieleeni myös toinen tapaus jossa kaveri oli yö kylässä meillä pari vuotta sitten. Olin kävellyt hänen eteensä seisomaan,osoittanut kaveria päähän ja sanonut "this is hamburger".....  Pitäs vissii köyttää ittesä sänkyy kiinni.

perza

ite myös pentuna kävelin ainakin kerran unissani, kävelin keittiön halki ja siitä ulko-ovelle ja aukaisin jo ulko-oven kunnes äiti oli kuullut tuon oven aukaisun ja pelastanut minut sieltä. Itse en muista kyllä mitään ko. tapahtumasta.
toinen hauska juttu sattui kaverille kun hän asuu 5 kerroksessa kerrostalossa, kaveri oli unissaan kävellyt ulos ja hänen äitinsä oli seurannut että miihn ihmeeseen poika on matkalla? Kaverikaan ei kuulema itse meinannut uskoa että oli kävellyt unissaan!
:-D
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Pete

Pikkupentuna joskus mökillä kävelin terassille peitto kainalossa. Sieltä sitten joku tuli aina ja pelasti mut takasin omaan sänkyyn. Nykyään olen yrittänyt selittää välillä että kävelisin unissani jääkaapille, mutta ei kuulemma mene enää läpi...

Himopilkkijä89

Oletteteko te kaikki unissa kävelijät kävelleet siis nimenomaan pienenä unissaan?
Onko kukaan kävellyt unissaan vähän vanhempanakin vai onko tuo nimenomaan lasten ilmiö?
Itse en ole kävellyt, mutta joskus muutama vuosi sitten olin puhunut unissani...ja asiaa riitti. :-D
Selvää siitä ei kai kyllä saanut. :-D

Aatami

Itekki olin tollasena 10-vuotiaana kova kävelemään unissani. Muun muassa kerran kun asuttiin kerrostalossa, niin kävelin unissani käytävän läpi ulos saakka kunnes naapuri tuli vastaan ja herätti. Näin asia mulle kerrottiin joten tiedä sitä sitten...
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Rambo-Jonne

Kerran olin penikkana koittanut huoneestani unissaan pois, mutta tietenkin siitä kulmasta missä ei ollut ovea. Erilaisia esteitä olin nostellut tieltä pois.(esim telkkari oli lattialla kun heräsin :lol:) Sitten olin vaan huutanut että: "Miten täältä mun huoneesta ei pääse pois!" Sitten isä ja äiti tuli ovesta sisään ja olin vähän ihmeissään. :-)
E: Tuli vielä mieleen sellainen asia että  joskus kun oltiin nuorempia niin yksi meidän joukkuelainen oli pesisleirillä unissaankävellyt viereisen huoneen valmentajan viereen nukkumaan.  :-D

Eetu_

Quote from: Himopilkkijä89 on March 06, 2007, 17:59:53
Oletteteko te kaikki unissa kävelijät kävelleet siis nimenomaan pienenä unissaan?
Ei kehtaa kertoa!

Tosimies

Quote from: Eetu_ on March 08, 2007, 12:56:10
Quote from: Himopilkkijä89 on March 06, 2007, 17:59:53
Ei kehtaa kertoa!

Muutenvaan kehtaa vastata niinkööö?

Mä oon kävelly iha tässä lähiaikoina unissani ja ikää iha justii 15 vuotta.

[Vision]

11-vuotiaana kävelin unissani ja heräsin vessasta.Laitoin valot päälle ja kahtelin huonetta niin oli pieniä veri läikkiä seinässä ja sängyn jaloissa(kerros sängyn) ja suu oli ihan veressä ja nenä vuoti myös verta.Olin ilmeisesti törmäillyt unissani mutta en herännyt.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Sir.Milo

On sitä ainakin kerran tullut unissa käveltyä. Olin kävellyt pitkin huushollii ja sit painunut takas pehkuihin.

Pescador

kirjolohikäärme

Pari kertaa olen kävellyt. Tuota unissaan puhumista tulee harrastettua useaminkin. :-D

Kerran lähdin unissani kävelemään ja menin vaatekaapilleni. Pengoin sitä siinä vähän aikaa, kunnes isoveli tuli kysymään, että mitä oikeen etit. Sanoin vaan: "Niitä vara osia... Niitäää.. Auton moottoreita!!" Se vaan sano, että menehhän takaisin nukkumaan ja minä menin.

Toisela kerralla lähdin vaan yhtäkkiä kävelemään ja meninäitin ja isän huonenn ovelle ja kysyin äitiltä yhtäkkiä: "Otetaanko me se mukkaan?" Äiti sanoi, Mitä oteta? Eihän me olla mihinkään lähössä. Mää vastasin: "Ei  ku otetaanko me se mukkaan see.. Ei kivvääri ku.. Ei haulikkokkaan ku.. :-D" Äiti kysyi, että uneksinko minä, niin minä vastasin: "Eiku ainiin joo, määhän uneksinkin" Menin sitten vessaan ja sieltä takaisin nukkumaan.

Site kerran olin noussut istumaan, pierassu ja sanonut ison ääneen: "Eipä siinä!" ja kääntynyt toisinpäin nukkumaan sänkyyni.  :-D

"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Crice

Enpä ole unissani varmaan koskaan kävellyt mutta olen kuulemma kova puhumaan unissani. En kyllä muista mistä pulputan :wink: Isäni olen joskus löytänyt yöllä nukkumasta viereltäni.
O_o

PäSSi

Äiti sano että olin kerran kävellyt keittiöön. Siinä olin istunut penkillä vähän aikaa ja lähtenyt vessan kautta omaan sänkyyn takaisin.
Ja kerran aiemmin heräsi aamulla äiskän ja iskän välistä :? Olin siinä vähän aikaa ihmeissäni että miten ihmeessä olen täällä :-D
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Hemulisoturi

No joskus on löytyny kaveri aamulla vierestä ja jotain on kait puhuttukkin. Mutta siitä unissaan kävelystä en osaa mitään sanoa.  :lol:

Ihmevirveli

Viime yönä olen kai kävellyt unissani. Äiti sanoi että oli herännyt siihen että kävin yöllä vessassa, mutta itse en muista siitä mitään ja lisäksi minulla oli aamulla laastari sormessa ihan ehjässä kohtaa vaikka sitä ei vielä illalla siinä ollut. :-D

Ja olenhan minä kävellyt muulloinkin unissani, esim. pari vuotta sitten kun olin ruotsissa matkalla niin illalla olin mennyt sänkyyn nukkumaan mutta aamulla heräsin nukkumasta matkatavarakasan päällä.

Ja lisäksi äiti sanoo että puhun unissani lähes joka yö  :-D Ei niistä minun puheistani mitään selvää kuulemma saa mutta minulla on kuitenkin aina jotain oikein tärkeää asiaa jota yritän muille (olemattomille) huoneessa olijoille kertoa.
Allekirjoituksia ei tueta.

Eetu93

Minun kohdalla unissakävelyä voi sanoa melkein harrastukseksi! Kerron nyt pari juttua.

Tämän kuulin jälkikäteen äidiltä. 13 vuotiaana olin mennyt illalla mennyt katsomaan telkkaria vanhempien makuuhuoneeseen. Nukahdin sinne huomaamattani ja kun äiti ja isä oli tulossa nukkumaan, niin olivat sanoneet että "mene omaan sänkyyn nukkumaan". Tein työtä käsketty ja aamulla ihmettelin miksi minulla on täysi vaatekerta päällä.

9 vuotiaana olin huutanut että "ÄITI! Tule laittamaan ovi kiinni!" Äiti oli vastannut "sehän on kiinni". Ja minä siihen "ai jaa...".

Ja pikkuveli on unissaan kussut miun kenkään!

Shield

Pienenä poikana kusekselin aina omassa huoneessa unissani :-). Tuota jatkui kuukausia. Voitte kuvitella äitini aina joka yö jonkun ämpärin kanssa sohimassa :-D
Toki olen muutenkin joskus kävellyt unissani..

Migelis

Itse en ole koskaan kävellyt unissani.. :roll: Ainakaan tietääkseni........ :-)

Jjj

Itte kävelen joskus unissani...

Kerran olin mennyt olohuoneeseen ja ottanut yhden jakkaran suorille käsille ja sanonut: Tämä pittää hajottaa!! Ja iskä oli kysynyt miks se pitää hajottaa? nii mää sanoin että se pittää hajottaa!!

Toinen juttu... Olin mummulla yötä joskus ihan pienenä ja olin yöllä menny samaa reittiä mitä kotonakin menen vessaan niin olin kuulemma menny mummun olohuoneeseen ja nostanu sohvatyynyn niin miten vessan pöntön kansi avataan, en ehtiny kusta sinne ku mummu ehti viiä vessaan.

Kerran olin yöllä menny jääkaapille ja siellä olin rupeamassa kuseen jääkaappiin mut isä ehti väliin... :roll:

yhteinen tekijä mulla ainaki on vessa hätä jos kävelen unissani.

Juseli

Juuri viime yönä kävelin kuulemma unissani.
Aluksi olin kävellyt ympäri taloa ja sitten mennyt vessaan pesemään hampaita.  :lol:

Enemmän olen kyllä puhunut unissani, kuin kävellyt.