Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Banjo Lures

Started by tammo, January 21, 2007, 14:05:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tammo

Onko joku koittanut vieheitä nimeltään BANJO LURES joita ostos tv myy? Kokemuksia?

Pete

Quote from: tammo on January 21, 2007, 14:05:38
Onko joku koittanut vieheitä nimeltään BANJO LURES joita ostos tv myy? Kokemuksia?

Testattu hupi/tosimielessä, mielestäni yhtä "tehokkaita" kuin veljensä FlyingLuret... Osta sillä rahalla vaikka yksi rasia Räsäsiä.

kaivo

Aiempi keskustelu aiheesta: http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=12837.0

Löysin amerikkalaisen artikkelin koskien viehemainontaa TV:ssä. Lainaus sieltä:

"Buy lots of lures. Enjoy using them. They will all catch fish. But remember, just because someone catches a fish on TV does not mean you will be able to do the same. It sure is fun trying, though."

Sama suomeksi:

"Osta paljon vieheitä. Nauti niiden käytöstä. Niillä kaikilla saa kalaa. Mutta muista; se että joku saa kalaa TV:ssä ei tarkoita sitä että sinä pystyt samaan. Hauskaa on silti kokeilla.".

Hauki007

Tuolla rahalla saa jo aika laadukkaan kelan. En itse rupeisi tuollaisia ostamaan, vaikka banjo lures esittely videossa näytetään, että kalaa tulee hyvin, mutta tuo uistin (jigi) ei välttämättä tepsi suomessa. En minä sitä sano, että olisin varma, mutta tv-shop on aika huono uistimien osteluun. Voit kyllä ostaa, mutta itse en kyllä osta jos haluat jigejä niin osta kaupasta saat paljon halvemmalla.
Homer: Give me beer.
Marge: No i dont.
Homer: D'OH!!! I wanna beer. yhyhy
Marge: ok i give one beer.
Homer: YEHUUU!

jaska74

uudessa erä-lehdessä pojat sitä testasivat, ja tulos oli arvattavissa... :roll:

Tosimies

Juu oli surkuhupaisaa luettavaa  :roll: ... Yhden hauki jigin kpl hinta oli periaatteessa 25€  :-D

Rapalapa

Uusimassa erässä oli asiaa tästä ja sanottiin vehkeiden kalastavan mutta hinta liian korkea 80€(128osaa eli 25uistinta) joista yksikään ei sovi täydellisesti suomenhauelle mutta jos tahdot maksaa 80€ ahvenen kalastuksesta nii ei muuta ku kännykkä kuumaks.
P.s ne syötit kannattaa väsätä kotona valmiiks nimittäin siihen tarvii liimaa ja pinsetit :wink:

Rapalapa