Propilkki II ennätyskalat??

Started by Juho_, November 03, 2005, 16:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

esme

ahven 1162g mustalampi,hauki 2072g taivallampi,kuha 1072g saarijärvi,kirjolohi 2267g ruuhijärvi,taimen 1632g rautupuro,rautu 1204g rautupuro,                       harjus 359g rautupuro,kuore 33g saarijärvi,särki 108g mustalampi,lahna 1113g lehmilampi ja pasuri 459g lemilampi. :-D

rainiemi

Quote from: esme on January 04, 2007, 17:20:04
ahven 1162g mustalampi,hauki 1478g rautupuro,kuha 915g saarijärvi,kirjolohi 2028g ruuhijärvi,taimen 1632g rautupuro,rautu 1204g rautupuro,                       harjus 359g rautupuro,kuore 33g saarijärvi,särki 108g mustalampi,lahna 825g lehmilampi ja pasuri 459g lemilampi. :-D
Ootko saanut 1162g ahvenen  :-o  Olisko kuvaa? ja on tuo rautukin aika komia että siitä kans jos sais

Yuz

Kuhaennätyksen tein just äsken, ensimmäisellä kuhalla. Olikohan se nyt 492g.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Fiskare

Mun suurin kala pp:s on tasan 1700kg kirjolohi. Se tuli iso-ruuhijärvest. En muista millä sen oon saanu :-(

Hemulisoturi

Äsken Taivallammen vasemmalta alhaalta, syystalvi, aamu, ja Räsänen -> 902g hauki  :-). Ennätys lajissaan.
Samassa kisassa myös kaksi kirjolohta, 567g ja 935g. Taivallammen ennätys lajissaan tuo toinen kirjo.
Päälle vielä yksi karkuutus Räsäsestä.
Kuvakin tuosta hauesta olisi.  :-)

lohen pyytäjä

Tommonen tuli äsken. Oli melekin puoliminuuttia avannossa. Ja sitten tuli kans 600g hauki, 5 ahventa,särki, ja 975g kirre. Ja muutama karkuun pääsy. :-)
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Yuz

Quote from: lohen pyytäjä on January 12, 2007, 17:20:43
Tommonen tuli äsken. Oli melekin puoliminuuttia avannossa. Ja sitten tuli kans 600g hauki, 5 ahventa,särki, ja 975g kirre. Ja muutama karkuun pääsy. :-)
Aika hyvä saalis, kuinka pitkä kisa oli?
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

lohen pyytäjä

Quote from: Hemulisoturi on January 11, 2007, 18:34:00
Äsken Taivallammen vasemmalta alhaalta, syystalvi, aamu, ja Räsänen -> 902g hauki  :-). Ennätys lajissaan.
Samassa kisassa myös kaksi kirjolohta, 567g ja 935g. Taivallammen ennätys lajissaan tuo toinen kirjo.

Onko ''äksön'' kuvaa? No vaikka on ihan normi kuva niin laitappa se tänne. :-)
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Hemulisoturi

Quote from: lohen pyytäjä on January 13, 2007, 19:01:40
Quote from: Hemulisoturi on January 11, 2007, 18:34:00

Onko ''äksön'' kuvaa? No vaikka on ihan normi kuva niin laitappa se tänne. :-)
Onhan se ''äksön'' kuva  :-).
Pitääpäs vaikka ajankuluksi laitella.
Siinähän se. 902g hauki  :-)

Kalaboi

Ihan hyvä matsi saarijärvellä. Harmi, että syönti loppui 15 min jälkeen. hyvänkokoisia kaloja kuitenkin tuli :D

juhox

oho!katoppa timon saalista 2kuhaa ja 1taimen yhessä kisassa ja vielä 800g ahvenakin :-o.mahtava saalis :wink:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

TuhlaajaPoika

Quote from: Yuz on December 20, 2006, 17:21:26
Kukaanko ei oo rikkonut sitä kaverin tuurikirreä? Pelas ekaa kertaa, sai heti 2,3kg kirren  :-o

mun enkka kirre on rapian yli 2500 g ja töissä kaveri on napannu 2600 g:sen, joten on niitä isompiakin järvessä  :evil:

työkoneella muutenki aika mukavat kirrelistat, alle 2 kilosella ei pääse 20. isoimman joukkoon :)

tos vielä kuva, ko kuitenki kyselisitte.
http://users.tkk.fi/~reronen/jpgs/kala.JPG

Kipster

Rikoin kirre enkan ensin tuolla(paino hiuka pääl 1700g) jonka jälkeen tää nappas kiinni:

Painoa melkein 1900g, kuvan laitan lopputuloksista kunnes imageshack tulee takas linjoille

SUURkalastaja jyväskyläst

Olen saanut 2220g hauen siitä taivallammen alotuslammesta räsäsellä ja 2132g kirjolohen iso -ruuhijärven syvimmästä montusta puna-hopeella tasurilla 8-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

H.a.u.k.i

Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?

juhox

Onko kukaan saanu lahnaa saarijärveltä :?, tarkoitan siis hieman isompaa .Joitakin kolmesataa grammasii on tullu  jokien suista,mutta tietääkö kukaan hieman varmempia paikkoja. :roll:.

SUURkalastaja jyväskyläst

Seuraa happoo ja pilki sen vieres koko aja nii mä oon saanu 400g lahnoja ja pasureita. Punasella kärpäsentoukalla höystettynä kultane ja hopeahoologrammi toiminu
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

juhox

ok,mutta tarkoitin kyllä saarijärveltä  :-).

pilkkiäijä

400g lahnoja saarijärveltää olen saanut siitä lähtöpaikalta alaspäin ja vasemmalle on semmonen lahti niin sen lahden suulta olen saanut niitä lahnoja hopea-hologrammi pystyllä keski- ja kevättalvella
Olen kalastelijapoika!

juhox

kilonen taimen :lol:,mutta ei enkka .se ja aikaisemmin tullut(1200g) tulivat saarijärveltä.

1170g

pilkkiäijä

Miltä järveltä olette saaneet suurimman kalanne propilkki 2:ssa ? Ja millä vieheellä ja syötillä ? En jaksanut aloittaa uutta aihetta.
Olen kalastelijapoika!

95

Quote from: pilkkiäijä on February 11, 2007, 13:57:28
Miltä järveltä olette saaneet suurimman kalanne propilkki 2:ssa ? Ja millä vieheellä ja syötillä ? En jaksanut aloittaa uutta aihetta.

Saarijärvi, Hauki, 1600g, kultapysty.
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

juhox

harjukset ja raudut tietenkin rautupurolta(itsestään selvyys) taimen saarijärveltä,ahven joko saarijärveltä,lehmilammelta tai taivallammelta ,en muista tarkkaan kun kaikista niistä on tullut puol kiloset.varmaan saarijärveltä.kirjolohi ruuhijärveltä hopeisella pystyllä,hauki taivallammelta,lahna ja pasuri lehmilammelta morreilla.särki tietysti taivallammelta 100g( useita).

pilkkiäijä

Oma ennätyksenion myös tullut rautupurolta hauki, joka painoi 1596 grammaa siitä järvestä ja syvimmästä kohdasta kuparipystyllä ja vihreällä toukalla ja sitä ennen joku iso vei kultapystypilkin. Muita kaloja olivat samassa kisassa ennen jättihaukea 3 siikaa isoin alle 300g ja kaksi rautua isompi noin 600g. Kisa oli 15min kisa.
Olen kalastelijapoika!

kasperi9955

Sain 2.1kg painavan kirjolohen Ruuhijärvestä :wink: :-) :-D  Oli kivaa kattoo kun se tuli ylös.

Jamburhino

Tuli tälläinen pieni hauki kesti vähän aikaa kiskoa. :wink:

Tuli puolen tunnin kisassa. Semmosta onko joku saanut suurempia?

Hauki007

Pilkitkö sinä sen sieltä vasemmasta alakulmasta?
Homer: Give me beer.
Marge: No i dont.
Homer: D'OH!!! I wanna beer. yhyhy
Marge: ok i give one beer.
Homer: YEHUUU!

pilkkiäijä

Äsken tuli ennätys harjus ja ennätys kuore ja myöskin 15min ennätys. Harjus,rautupuro,kultapysty,punainen kärpäsentoukka,490g,oikean puoleinen joki,syys-talvi ja aamu. Kuore,saarijärvi,kuparipysty,punainen kärpäsentoukka,33g,vasemmalle lähtevä joki,kevät-talvi ja aamu. 15min rautupuro,kulta-ja kuparipysty,punainen kärpäsentoukka,4090g (8 siikaa, suurin 350g ja 5 harjusta,suurin 490g)oikean puoleinen joki, kaikki kalat samalta avannolta,syys-talvi ja aamu.
Olen kalastelijapoika!

pilkkiäijä

tossa niistä kaikista kuvat ja kaikki muutkin enkat:

tossa on parit enkat
Olen kalastelijapoika!

Jamburhino

Quote from: Hauki007 on February 12, 2007, 12:17:12
Pilkitkö sinä sen sieltä vasemmasta alakulmasta?

Eiku tuli siitä aloituslammesta aivan vahingossa kun ahvenia pyydystelin. Tosin tais tulla siinä kisassa yhteensä neljä haukea.