Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Honkkarin halpatasurit

Started by Yuz, February 10, 2007, 16:25:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yuz

Ostin pari tasapainopilkkiä Hong Kongista, nimeltään Teaser- ja Teaser Fat. Saavissa kokeilin uittaa toista, jokseenkin siitä ei kovin hyvää kuvaa uinnista saa. Näytti kuitenkin toimivan ihan jees tuo fat. Onkos kokemuksia? Ostin myös Greatland fishingin 50snt maksaneen pystyn... en ihan uskaltanut ostaa Greatlandin tasureita... 50snt 2kpl!  :lol:

Tuossa on Teaser Fat, ostin ambulanssivärisen, jolla on kyljessä mustat täplät.

Siinä Teaser, minulla on punaruskeaselkäinen & sinappivatsainen.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Progamer

Miks täällä ei oo honkkareita tai robbareita, kaikista tuommosista jää paitsi aina. Kyllä nuo hintaansa nähden hyviltä näyttää, jos ei uinti meinaa luonnistua nii repäse vakio perälevy pois ja sido karvaperä, tai tee ite erilaine uintilevy.

E: Mod edit

Yuz

Se, mitä nyt sai selvää saavista, niin kyllä ne uivat.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Mixxxu

näyttää kyllä erehdyttävästi rapalalta toi flat  :-) voisi olla hyväkin ahvenkilkki

ara_1

joo mulla on kans tuo,mutta ahven värityksellä.En oo mitään sillä vielä saanut,kun en ole vielä koittanutkaan  :-D
Hauestaja ;)

allu_

Ostin tollasen laihemman mallin Teaserin, otin levypyrstön irti ja laitoin tilalle tuplajigipyrstön. Saa nähdä mitä hauet meinaa

garfunkel

hehe! Mun mielestä näyttävät jopa hyviltä. Kuinka isoja noi olivat? Itse ostin Porin honkkarista 2kpl Lucky Johneja. Ainuttakaan kalaa en ole vielä saanut, mutta merelle menen viikonlopuksi, jos sieltä sitten nousisi pannukarkeaa ahventa! Olisikohan ne molemmat ollut 5cm pitusia, värikoodeja en nyt muista :/ mutta Lucky Johnit vissiin myös ihan kelpo pelejä.

Yuz

Quote from: garfunkel on February 28, 2007, 08:22:06
hehe! Mun mielestä näyttävät jopa hyviltä. Kuinka isoja noi olivat? Itse ostin Porin honkkarista 2kpl Lucky Johneja. Ainuttakaan kalaa en ole vielä saanut, mutta merelle menen viikonlopuksi, jos sieltä sitten nousisi pannukarkeaa ahventa! Olisikohan ne molemmat ollut 5cm pitusia, värikoodeja en nyt muista :/ mutta Lucky Johnit vissiin myös ihan kelpo pelejä.
Ostin tavallisen Teaserin viisigrammaisena, eli pienin koko. Fat on 16g.